ZhilleN Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 hva har skjedd med schultzen i rævva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Påkjørt på tur nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Glemte dette bilde forresten. grisetøff M3 må ha en E30 M3 en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 vi har sagt at dagskilt var OK så lenge papirene sa rudskogen Bare så synd at de ulike stasjonene ikke praktiserer likt! Var jo flere som hadde prøveskilt rundt banen, men når jeg spurte om jeg fikk det lo de i trynet mitt på trafikkstasjonen. Et dummere spørsmål hadde de ikke hørt før! Jeg snakket bare hull i hodet på dama bak disken så gikk ho med på det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 vi har sagt at dagskilt var OK så lenge papirene sa rudskogen Bare så synd at de ulike stasjonene ikke praktiserer likt! Var jo flere som hadde prøveskilt rundt banen, men når jeg spurte om jeg fikk det lo de i trynet mitt på trafikkstasjonen. Et dummere spørsmål hadde de ikke hørt før! Jeg snakket bare hull i hodet på dama bak disken så gikk ho med på det til slutt hehe.. noen som får det til.. måtte bruke stål skilt jeg.. nekta det tvert på biltrangsynet i drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 den fungerte et par runder da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NPS Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 film fra helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiBriX Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Har lagt ut film fra Søndagen. Ble mest filming inne på service området og ikke av kjøringen. Hadde jeg bare hatt et mini-helikopter https://www.youtube.com/watch?v=T6aVcojkO0o&feature=plcp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 noen som har noe mere film ifra banekjøringa elller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg har onboard fra schulzen, men må få klippet det ned litt først, og jeg har ikke program eller pc som takler redigering i HD.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg har onboard fra schulzen, men må få klippet det ned litt først, og jeg har ikke program eller pc som takler redigering i HD.. tøft blei det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ja, men kameraet var litt shaky til tider Men det er stort sett på strekkene, så er ikke så mye å se da uansett. Pluss at det ser ikke så ille ut som det kjentes ut når jeg satt inne i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 haha, kjentes ille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Hehe, ja det så ikke så heftig ut som det føltes når jeg satt på! Men slik er det jo alltid når man får det på film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå