skiern Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Etter ca 15 timer med vask og 3 stegs polering fortjente bilen å få på nye sommerhjul. Ble meget fornøyd med både shine og hjul Satt også på et harry klistremerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Nei, skinntrukket dashbord har jeg ikke Hvilken dimmensjoner på hjulene ? 19" ? bredde? Disse er ultraflotte hjul til E61..synd at XD krever 3 serie innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Flott bil, ble bra med nye felger. M-sport biler kler 19", liten tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Felgene er 8,5 og 9,5x19. Syns felgene kler bilen veldig bra jeg også. 20" hadde nok kledd den enda bedre, men da mener jeg den må senkes og det er ikke aktuelt da dette er en familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå