Gå til innhold

MagnusHN's, BMW E46 330i | Sneak peek


 Share

Anbefalte innlegg

Faen az.... Spørs om jeg ikke må begynne å smiske litt å ta hu med ut på

Lørdag eller no istedenfor så vi kan ta turen oppover Blir vel sikkert noe av det bedre treffet i hele år sikkert! Spørs hvordan været blir men... Skal prøve å få kommet hvertfall. Prøvd å polere Felga for hånd igjen nå med swisswax metal polish men blir faen ikle

Fornøyd az... Testa på pottene også, di ble hvertfall blanke men striper der å. Men di er det ikke sååå nøye med. Har tenkt litt på å fjerne hele bakpotta å få lagd diffuseren uten hull til eksosen i heletatt også heller ha eksosen ned rett bak fangeren eller kjøpe sånn feit "dieselstuss"... Den eksosen som står på tiltrekker seg unødvendig oppmerksomhet fra politi som eventuelt ligger bak. Bråker ikke men utseendemessig... "Dieselstuss" vil kanskje bråke mere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er "bare" et treff for å se hva folk har gjort i vinter. Hovedtreffet er senere i år. :)

 

Hvis ikke du blir fornøyd, hva med å montere felgene på bil og sette den i gir? Mine blir helt blank når jeg gjør det. Bare at jeg har laget en maskin til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er "bare" et treff for å se hva folk har gjort i vinter. Hovedtreffet er senere i år. :)

 

Hvis ikke du blir fornøyd, hva med å montere felgene på bil og sette den i gir? Mine blir helt blank når jeg gjør det. Bare at jeg har laget en maskin til dette.

Ja kan alltids prøve det når di er skrudd sammen... En kamerat (hogstad-autospa) skulle kanskje ta en tur med liten polishpad å prøve polere med maskin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har havnet på azurite svart, så blir spennende å se. Har aldri sett fargen live før, bare på bilder. Skal lakkere noen deler til helga så da kommer det nok en update med bilder. Bestilte også en haug med klips og div småting i dag. Felgkantene kommer i morra eller fredag så da blir det litt felgskruing også :D

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne på oijoij treffet. Norges råeste E46 etter min mening. må prøve å få med meg E90'n over Åsen på treffet og :)

 

Veldig hyggelig å høre at du synes det :) Jeg får håpe planen min går i boks slik at den blir ferdig til treffet. Er bare å møte opp, trur det kommer en del fete biler dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...