Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Digger bildene fra RF :D mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød?

Takk :) Hjulboltene er studs og de er kjøpt på ebay. Skal se om jeg finner link av de jeg kjøpte! ;)

Skrevet
RC301 er vel noe vanskeligere å få tak i da disse er SJEeeldne ? :P

Stemmer det, Halvor :) hvis jeg finner to felger som er 10" skal jeg ha det også :P

Skrevet
Digger bildene fra RF :D mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød?

Takk :) Hjulboltene er studs og de er kjøpt på ebay. Skal se om jeg finner link av de jeg kjøpte! ;)

gjør det a :) er de universale eller?

Skrevet

gjør det a :) er de universale eller?

I hvertfall på bmw modeller ;)

Skrevet

Siden disse er 45mm etter man har skrudd de inn i navet, og du slenger på en 20mm spacer så har du igjen 25mm gjenger der mutterene blir skrudd inn. Men så kommer det også ann på hvor tykt "godset" på felgen er da, dette varierer i fra felg til felg.

• 5 weeks later...
Skrevet

Synes lyden blir litt ødelagt av kvaliteten på kamera du bruker, synes den nesten ble litt "harry" men det er den helt sikkert ikke i virkeligheten :)

Skrevet
Synes lyden blir litt ødelagt av kvaliteten på kamera du bruker, synes den nesten ble litt "harry" men det er den helt sikkert ikke i virkeligheten :)

Sikker på at du ikke bare glemte å skru opp kvaliteten på filmen?

Den låter meget bra Magnus ;)

Skrevet

En liten update:

Kan nevne noen deler som er kjøpt inn som blir montert når våren nærmer seg: Justerbare topplager foran og justerbare stag bak, så har jeg kjøpt inn noe til interiøret som jeg trur kommer til å bli litt annerledes men allikevel originalt. Så har jeg byttet tre ABS-sensorer som hadde tatt kvelden. Nye felger blir også bestilt så fort jeg får solgt ACS hjula :)

Skrevet

Når panseret skal lakkeres har jeg tenkt til å tette de innerste "gjellene" på panseret, det vil da se slik ut.

pbmopc6iy0117g6ctqvh.jpg

VS slik den er nå

qskkvwk8gxoag8hm0pyw.jpg

Hva syntes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...