MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Digger bildene fra RF mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød? Takk Hjulboltene er studs og de er kjøpt på ebay. Skal se om jeg finner link av de jeg kjøpte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 RC301 er vel noe vanskeligere å få tak i da disse er SJEeeldne ? Stemmer det, Halvor hvis jeg finner to felger som er 10" skal jeg ha det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Digger bildene fra RF mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød? Takk Hjulboltene er studs og de er kjøpt på ebay. Skal se om jeg finner link av de jeg kjøpte! gjør det a er de universale eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Digger bildene fra RF mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød? Takk Hjulboltene er studs og de er kjøpt på ebay. Skal se om jeg finner link av de jeg kjøpte! gjør det a er de universale eller? I hvertfall på bmw modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Her er studs: http://www.ebay.com/itm/20-PCS-BMW-57MM ... 51&vxp=mtr Her er boltene: http://www.ebay.com/itm/20PC-RED-ALUMIN ... 8c&vxp=mtr Er bare å søke på bmw studs og bmw lug nuts så kommer det opp flere forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Hvilken lengde brukte du? vurderer det på m5'n men må space hjulene foran 20ish mm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Siden disse er 45mm etter man har skrudd de inn i navet, og du slenger på en 20mm spacer så har du igjen 25mm gjenger der mutterene blir skrudd inn. Men så kommer det også ann på hvor tykt "godset" på felgen er da, dette varierer i fra felg til felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 En liten videosnutt av eksosen for de som vil høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Synes lyden blir litt ødelagt av kvaliteten på kamera du bruker, synes den nesten ble litt "harry" men det er den helt sikkert ikke i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Synes lyden blir litt ødelagt av kvaliteten på kamera du bruker, synes den nesten ble litt "harry" men det er den helt sikkert ikke i virkeligheten Sikker på at du ikke bare glemte å skru opp kvaliteten på filmen? Den låter meget bra Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Vil bare minne dere på at Ac schnitzer hjulene er til salgs! De må desverre bort da nytt hjulsett skal handles Link til annonse:http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=245505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 En liten update: Kan nevne noen deler som er kjøpt inn som blir montert når våren nærmer seg: Justerbare topplager foran og justerbare stag bak, så har jeg kjøpt inn noe til interiøret som jeg trur kommer til å bli litt annerledes men allikevel originalt. Så har jeg byttet tre ABS-sensorer som hadde tatt kvelden. Nye felger blir også bestilt så fort jeg får solgt ACS hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Når panseret skal lakkeres har jeg tenkt til å tette de innerste "gjellene" på panseret, det vil da se slik ut. VS slik den er nå Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Blir sikkert bra det, men syntes det ser hakket mer hårete ut sånn som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Enig med at du burde tette igjen de innderste. Ser mer clean ut, altfor mye dilldall på det "GTR" panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå