Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk :) Bruker canon 7D med diverse sigma linser og redigeres i lightroom eller photoshop cs3 ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjapt spørsmål, i førstetråden har du et bilde av bilen slik du kjøpte den. Var den senket fra før?

Veldig pen bil forresten. Kan hende jeg skal handle meg en 2003 E46 sedan selv :)

Skrevet

Var på et lokalt BMW treff her på Gjøvik i går, arrangert av BMWCCN Hed/opp og fikk jammen meg to pokaler! 1.plass modifisert og 1.plass peoples choice :D Denne sesongen har vært over all forventning!!

v9hslre9nmtwdm3b7zd9.jpg

Skrevet
Kjapt spørsmål, i førstetråden har du et bilde av bilen slik du kjøpte den. Var den senket fra før?

Veldig pen bil forresten. Kan hende jeg skal handle meg en 2003 E46 sedan selv :)

Den var senket litt mer enn m-sport understellet. Trur det står 33mm fra nav til bue i vognkortet både foran og bak.

Skrevet

Gratulerer Magnus :D må legge ut bilde av pokal hylla de snart du nå ;)

grattis med nye pokaler :) har du gjort noe med fjern lysa dine, eller er det bilde som lyver? de så så gule ut...lyktefilm?

Jeg tipper han har lakkert reflektoren :)

Skrevet

Hehe, skal gjøre det :P De er lakkerte ja. Kommer bilder i løpet av uka, Henrik Haugen knipset noen bilder av den i helga :)

Skrevet
Er reflektoren lakkert?

Edit: Så det nå ja.. Hvordan er lyset med de lakkert?

Lyser som før, bare man ser det lyser gult der. Jævlig tøft irl :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...