Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Spacere må til da det bare er 8,5" bak også, men skal ha skrudde spacere Dette er ikke gamlefelgene hans, disse er 18" Er det RS700 og RS701 du har eller? 8,5" foran og 10" bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Stemmer, rs700 og rs701 må no space litt foran tror jeg, men husker ikke innpresset nå thou.. Må space RS GT'ne på m5'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Ja, stemmer er et15 eller et13 og et25 om jeg husker riktig. Her er i hvertfall 2 bilder til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Trodde det ble vinterhjula dine jeg? fitment på mine er ikke altfor farlig da det skal være bruksbil, men vil ha de passe langt ute iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Dette blir bruksfelger kommer noe grommere til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Kan oppdatere litt her da. Her er resultatet av dagens jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Peent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Åhhh, deilig! Elsker de hjula der! Synes den satt finere nå enn med ACS faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Takk for det dette er 18", så er kanskje noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Nice! Litt mer camber foran, så har du'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 litt mer camber foran og bak, pluss spacer bak! Da har jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger Hva mener du med at det blir "mye bedre" om man får korrekt et med en gang? Det har jo strengt talt ingenting å si.. Sorry for ot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Så deg i sentrum igår, men kjente faktisk ikke igjen bilen på m6 hjul. Noe som igjen sier litt om hvor mye felger gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå