Henrik... Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Nå begynner det å bli rått, når det er kompressor på gang! Hva for effekt er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Velkommen i klubben.. 330i passer utmerket med kompressor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hehe, takk for det Satser på rundt 330 hk Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Har du valset forresten? Med min senk nå har jeg store problemer med subbing osv.. Med kanskje 10% sving på rattet ligger dekk helt borti innerskjerm, og ved full sving har jeg ca 2-3mm klaring til selve stålet på skjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Min er valset ja Men må nok valse litt mer når CCW hjula kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Denne blir faktisk virkelig kul i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hehe, må vel få til litt valsing på min og så den er kjørbar.. Gleder meg virkelig til å se hvordan CCW hjulene kler denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hehe, takk for det Satser på rundt 330 hk Henrik! Perfekt Fins det lignende kit til S50b30? Syns det virker som det er så lett å finne pressekit til BMW-seksere, bortsett fra M-biler :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Vil tru det. Av det jeg har fått med meg er kompressorhuset forsåvidt likt, er brakettene og det andre som er "ulikt". Vortech V2 blir blant annet brukt på ESS sitt 550 kit trur jeg? Noen som vet? Er nok lettere å finne presse-kit til M-biler i USA osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 det blir jo litt feil, hvertfall for henrik, da feks e36m3 i usa er levert med m52 bassert motor. Husker ikke hvordan det var med e46 tho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Ja, det stemmer. Men på flere amerikanske sider står det også E36 M3 EURO version. Usikker da om de mener 3.2 eller 3.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 En mail/tlf til ESS så får man vel noe svar på om det er å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Vil tro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Da har pressa ankommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Naajs. Kjøpte du ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå