PenguiN- Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 NAM så deilige felger! Synd de ikke lages i 19" Hvilke specs gikk du for ? (bredde og ET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Dagens fitment bilde av framfelgen. Slapp av, den skal lavere... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 "Just when I tought I was done fapping, you post this.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Fytti helvette for noen gromme hjul! åssen kamera bruker du ? synes bildene dine er fine å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Takk alle sammen! Jeg gleder meg til jeg får testet de med dekk på! - Angående angeleyes er det CCFL ringer til E46 m/xenon, de satt der når jeg kjøpte bilen. Men nye LED ringer er på vei da disse begynner å lyse dårlig. - Kameraet jeg bruker er Canon 7D med div optikk. Så har de hvert igjennom photoshop en tur - Sigma 30mm f1.4 ex dc hsm - Sigma 18-200mm f3,5-5,6 - Sigma 10-20mm f4-5,6 dc hsm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Da er jeg endelig ferdig med fagprøva så da kan jeg prioritere bilen igjen Nye led angel eyes er i hvertfall bestilt, så blir det bytte av div foringer på bærebruene og styrestagene framme. Så får jeg ta eu-kontroll og deretter montere pressa. CCW hjula blir sendt i løpet av neste uke fikk jeg beskjed om også Skal du ikke godkjenne den med pressen? Nydelige felger btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da er jeg endelig ferdig med fagprøva så da kan jeg prioritere bilen igjen Nye led angel eyes er i hvertfall bestilt, så blir det bytte av div foringer på bærebruene og styrestagene framme. Så får jeg ta eu-kontroll og deretter montere pressa. CCW hjula blir sendt i løpet av neste uke fikk jeg beskjed om også Skal du ikke godkjenne den med pressen? Nydelige felger btw Er planen det, men skal på eu-kontroll før eventuelle godkjenninger Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Okei Alltid best å ha det sort på hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 NAM så deilige felger!Synd de ikke lages i 19" Hvilke specs gikk du for ? (bredde og ET) Dimensjonene er: 9,5" ET 25 10,5 ET 30 Med denne dimensjonen bygger de akkurat like mye ut foran og bak Okei Alltid best å ha det sort på hvitt Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Gleder du deg til å vaske inni alle skrue hullene i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Haha, det tenkte ikke jeg på stakkars deg Magnus! glad jeg har "få" eiker jeg Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Haha Disse skal ikke få lov til å bli så møkkete, dessuten så blir det NULL bremsestøv av bremsene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Godt godt;) bremser, kanskje man skulle investert i støvfrie klosser? Hmm.. bremsestøv er noe drit! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det kan anbefales! Digg og ikke ha svarte felger etter man har kjørt noen mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Veldig, veldig pent det der! Gleder meg til å se med dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå