lasseln Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Satt på med denne istad. Daamn det går helt "greit" for å si det sånn Den går vel som din tenker jeg Ligger vel litt over denne her vel 50hk/80nm + at motoren til Magnus er nesten 10år nyere gjør sitt, pluss at han girer nok endel kjappere enn jeg klarer med manuell kasse Har du 3.0 litern? Jeg var helt sikker på at du hadde bygd om med "riktig" M3 motor Ja men da får du bare kose deg som baktropp etter Magnus matts93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Har du 3.0 litern? Jeg var helt sikker på at du hadde bygd om med "riktig" M3 motor Ja men da får du bare kose deg som baktropp etter Magnus Riktig og riktig fru blom. Det er vel et definisjonsspørsmål. Å putte i 3,2litern var aldri noe tema for min del anyways. Men nok OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Tøft!! Jeg må nesten mase om å få sitte på en liten tur med denne bajasbilen neste gang vi treffes, Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Tøft!! Jeg må nesten mase om å få sitte på en liten tur med denne bajasbilen neste gang vi treffes, Magnus! Det skal vi få til, Tore! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnevorland Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Digg bil!!!Hvor får du tak i rød og gul stripe til bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnevorland Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Nesten lik min den bare min er litt mer pysete tuna 320d msport! Venter bare på m3 speila,nytt senkesett ny angeleye og carbon emblemer lyst til å gi meg link til rød å gul stripe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Presse er helt riktig på denne, da står effekt i stil med det råe utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hehe, angrer ikke for at det ble presse akkurat Striper er handlet på bimmian.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Siden det ikke er så veldig mange interiørbilder her har jeg vært ute og knipset noen bilder Har egentlig lyst til å gjøre noe spenstig med interiøret, men vet ikke hva enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ble litt endringer på interiørfronten i helga, skal få tatt bedre bilder siden sola står å steker rett på!! En liten smakebit molle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Nice! Er det SMG-kasse du har siden du har girhendler på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Takk Det stemmer det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hvordan funker smg kassen med presse? Nøkker den noe mer, eller eventuelt nøkker når skal løse ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Merker ikke noe forskjell på det, går som før Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Merker ikke noe forskjell på det, går som før Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå