Glenglen Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ble en fin oppgradering innvending det der samme jeg gjorde i min gamle e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Merker ikke noe forskjell på det, går som før Akkurat det jeg ville høre Byttet du clutch og forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Nei, sitter original clutch på den. Men ser ut som jeg må bytte toppakningen da det drypper litt innerst på passasjersiden over grenrørene. Anbefaler deg å bytte den hvis den ikke er byttet bare for å være på den sikre siden..... Fikk på ny multireim og ac reim i dag, pluss at jeg har byttet strammehjulet til den hydrauliske strammeren. Greit å få byttet litt slitedeler innimellom Og jeg har en original Mtech 2 frontfanger for salg om ikke så lenge, så ta kontakt hvis noen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Blir det csl eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja Så blir det nye lakk om ikke så lenge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Nydelig denne her. Bler pent med CSL fangeren. Er den på til treffet 15. juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk i like måte! Er kanskje på til da, bilen skal hel lakkeres etter treffet så det spørs om jeg tar meg bryet for å sette den på til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Takker Hvorfor skal den hel lakkeres? Mye skader som ikke kan poleres bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja :/ Panseret skal ha lakk siden det er i carbon, csl fangeren skal ha lakk, må ta rust i begge framskjermene, så skal jeg valse buene bak enda mer, sideskjørtene er matte og ikke fine i lakken, et par små parkeringsbulker, bagasjeluka har noen riper etter dårlig lagring av gamle eier, også skal jeg ha alle listene rundt bilen i samme farge som bilen og ikke sorte. Jeg kjenner en som lakkerer så det blir ikke så ille pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Gleder meg til vi får Eflashen til å funke og får alt på plass nå! Sier det igjen Magnus, ble rått med hvite lister innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Måtte selv ta noen lakkbobbler/rust på begge framskjermene, endte opp med å kjøpe 2 "nye" framskjermer, da dette skjedde igår etter fjerning av rust: Tidligere eier har hatt på hjul som subbet veldig mye, så var ikke mye igjen på innsiden. Så nå venter jeg på at de nye framskjermene skal bli ferdig Edit: Bare si ifra hvis jeg skal fjerne bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Såppas ja. Nesten alle E46'er har rust i frambuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Sikker på du ikke mener at det er toppDEKSELpakningen som lekker? :op Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Jo, det er den Halvor Er bestilt og kommer på lørdag. Blir montert på søndag når jeg kommer hjem fra Berlin, ny programvare kommer også de nærmeste dagene Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Bra det kun var toppdekselpakningen. Syns du tok litt lett på at det var toppakningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå