Gå til innhold

MagnusHN's, BMW E46 330i | Sneak peek

Share

Anbefalte innlegg

Nei, sitter original clutch på den. Men ser ut som jeg må bytte toppakningen da det drypper litt innerst på passasjersiden over grenrørene. Anbefaler deg å bytte den hvis den ikke er byttet bare for å være på den sikre siden..... Fikk på ny multireim og ac reim i dag, pluss at jeg har byttet strammehjulet til den hydrauliske strammeren. Greit å få byttet litt slitedeler innimellom :P

Og jeg har en original Mtech 2 frontfanger for salg om ikke så lenge, så ta kontakt hvis noen trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :/ Panseret skal ha lakk siden det er i carbon, csl fangeren skal ha lakk, må ta rust i begge framskjermene, så skal jeg valse buene bak enda mer, sideskjørtene er matte og ikke fine i lakken, et par små parkeringsbulker, bagasjeluka har noen riper etter dårlig lagring av gamle eier, også skal jeg ha alle listene rundt bilen i samme farge som bilen og ikke sorte. Jeg kjenner en som lakkerer så det blir ikke så ille pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte selv ta noen lakkbobbler/rust på begge framskjermene, endte opp med å kjøpe 2 "nye" framskjermer, da dette skjedde igår etter fjerning av rust:

IMG_1150.jpg

Tidligere eier har hatt på hjul som subbet veldig mye, så var ikke mye igjen på innsiden. Så nå venter jeg på at de nye framskjermene skal bli ferdig :)

Edit: Bare si ifra hvis jeg skal fjerne bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er den Halvor :P Er bestilt og kommer på lørdag. Blir montert på søndag når jeg kommer hjem fra Berlin, ny programvare kommer også de nærmeste dagene :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...