Thewiz Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hvor mye koster det i deler å bygge om til manuell? Tenker å gjøre det i E46-en min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Må jo ha girkassa da og opplegg til pedaler og clutchrør +- 5000,- Vil anbefale en oppgradert clutch og letta svinghjul +-10000,- fra statene Ompgrogrammering: Alt fra 500 til 3000,- eller mer Evnt short shift Girkule Baller fort på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Du har m3 ratt med smg? nice Skal få byttet til m3 paddle så får minus og pluss på hver sin side, så e eg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja men er brukt opp igjen paddlene som satt orginalt, men skal demontere de snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 var sånn når du kjøpte den da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja frister å få trekt det opp i alcantara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Siden bilen blir satt inn i løpet av uka slenger jeg opp noen bilder Andy520iA og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Siden bilen blir satt inn i løpet av uka slenger jeg opp noen bilder Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Takktakk. Driver å vurderer hvilken farge jeg skal lakkere bilen i, og trenger litt innspill. #1: Azurite svart, individual farge, mer blå enn carbonsort som jeg har nå #2: Monte Carlo blå, individual farge. Le mans blå og interlagos blå kan også være aktuell #3: Imola rød Eller har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 bilen er jo grisefeit med svart, så ville kjørt blank svart! men hvis du skal ha en av de du nevnte over, så er den øverste helt klart fetest. passer best i forhold til gtr panseret og den "badass" looken bilen din har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Kanskje sapphire black og jet black er å vurdere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Fett med blått også.. Farge nummer to der. Ellers så ville jeg bare beholdt den som den er:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har Black Sapphire på min E46, men jeg hadde nok bytta farge med deg. Carbon Svart syns jeg er fetere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Skal ikke være lett, har litt tid på å bestemme meg heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Tror azurite passer best til din stil Sånn om du skal ha en av de 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå