ZhilleN Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Trur han er fullt klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Da skjønner jeg ikke hvorfor han kjører 205/40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Er vel ikke om å kjøre lavest..205/40 gir samme rulleomkrets som 235/35. Dessuten har jeg 225/35 foran nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Skal se bra ut, og blir nok plenty lavt nok Blir utrolig bra dette her , nesten så jeg ikke klarer selge e46n min, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Var ikke om å konkurre om kjøre lavest jeg mente da.. Men 205/40 subber før 215/35.. Men uansett, så ser bilen din meget pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Hyggelig å høre Fått polert alle kantene nå, venter på skruene... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Ser jo helt perfekt ut! Hva bruker du til polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Bruker meguiars metal polish på poleringsball med drill Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Har hørt mye pent om den meguiars metal polish, kjøpt en del polishutstyr idag til felga og skal prøve ut den polishen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Bruker meguiars metal polish på poleringsball med drill Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Okei, den har jeg stående faktisk. Har også gasolin sitt poleringssett. Er dine helt speilblanke nå eller er det ørsmå poleringsstriper enda? Grunnen til at jeg spør er at mine kom med bittesmå striper som man ser når man går helt inntil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Har du bilde? Er ikke poleringsstriper på mine nei, helt blanke Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Kan sikkert ta et bilde, men ikke før til helgen igjen siden jeg er på jobb. Var litt overrasket over at de ikke var heeelt blanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Kom to pakker i dag "m3" speilene som sitter på bilen skal selges, så om noen er intr er det bare å si ifra Er speila solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Nei, de sitter på bilen enda. Men kan ta de av i løpet av uka Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Nei, de sitter på bilen enda. Men kan ta de av i løpet av uka Sent from my GT-I9505 using Tapatalk PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå