matsi Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Sick;) blei utrolig bra med senk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Gromt magnus gleder meg til å se denne på RF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 17" er undervurdert på e46. Dropp lippe og behold acs hjulene! Ser gromt ut Jeg får vel ta meg en titt på rf fargeforskjell og hull i panseret ditt btw litt 17" inspirasjon hvis du ikke har sett denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Takk alle sammen! Er Vorsteiner carbon panser så er ikke samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Et bilde i fra RF i Sverige! Legger ut en link til resten av bildene når jeg har fått lastet de opp Konge treff, afterparty, mange hyggelig folk og ikke minst fete og gjennomførte biler Vi har nok litt å lære i fra Söta bror... Norge skal stille enda sterkere til neste år, selv om oppmøte ikke var å klage over.!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Rått stuk du har fått på denne. Lav og fin Har du planer om å ha panseret i carbon eller lakkere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takk Trur det blir lakkering etterhvert, skal lakkere flere deler senere så tar det i sammen slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Liten snutt fra turen hjem Sykt rå den sedanen din! Stor bonus at det i tillegg er 330i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Takk igjen Tore! Artig film og en fin kolonne med strøkne BMW'er Her er bilder fra treffet*! http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 689&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Takk alle sammen! Er Vorsteiner carbon panser så er ikke samme farge som bilen hehe var en spøk, du må få lakk på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 http://cdn.stanceworks.com/wp-content/u ... 432_o.jpeg Ganske lik i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 På Gøteborg-turen fikk jeg en utrolig irriterende klunkelyd fra høyrebakside. Fikk undersøkt litt og det viste seg at demperen hadde "dratt" med seg gummipakningen til topplageret, så det ikke satt fast i karosseriet lenger. Heldigvis hadde jeg noen ekstra liggende Disse var bare 3 uker gamle. I samme slengen monterte jeg 7mm spacer bak! bilde kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Da var problemet fikset! Slik så det ut! Demperen lå bare løst oppi topplageret. Ikke rart det ble lyder baki der da! Heldigvis hadde jeg flere topplager liggende Med 7mm spacer! Prøvde med studs! Vet ikke om jeg skal ha det eller ikke. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Lekkert og lekkert!! Var dempern rett opp i metaller der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå