APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Meget pen farge ja! Blir spennende å se videre Skal du space noe nå som du drar ut skjermene? Hva blir ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Tusen takk Blir lakkering av sideskjørt, bakfanger, speil og div dørlister til helga. Trur ikke jeg trenger noen spacere på Futuraene hvertfall. De er 9" et6 og 10,25" et 17 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Okei, blir nok fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 hvem skal lakkere hele bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Samme som lakkerer resten av delene det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Superfornøyd med strekket Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Freakshow og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 ser bra ut er falken smale dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Vil si disse er ganske smale ja FK452 er også smale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Er fk452 smale? Jeg har disse selv. Trodde de var breie jeg da? Har nå kjøpt hankook så bli spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Jeg har inntrykk av fk 452 er smale, men ikke så smale som ziex 912, toyo og nankang Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Ok, så bare en liste over dekk egnet for strekk og da så jeg at 452 l under de som egnet seg dårlig pga de var bredere enn oppgitt. Hvordan er dine falken dekk å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Ziex har jeg ikke prøvd over tid, men FK452 har jeg brukt en stund. De støyer litt, men funker ellers veldig bra. På den lista står det også at Toyo T1r er bredere enn oppgitt også, og det skjønner jeg ikke at stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 ok.. Har kjøpt meg Hankook Ventus V12, så er spent hvordan de er i forhold til 452. Ellers en meget tøff bil du har.. Ser ut som du har funnet en stil som funker.. Eneste jeg har noe å si på er de hvite interiør detaljene dine, men det kan være det ser bedre ut i real life. Skal du på noen treff i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Takk for det. De hvite listene bryter opp det ellers svarte og tunge interiøret, selv synes jeg det ser veldig bra ut og jeg liker å skille meg ut skal på det meste av treff som er på østlandet + gs-treffet i bud så det blir en travel sesong Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 hehe.. ser ut som jeg bor på feil side av landet for min del er det helst concours konkuranser som gjelder, da min bil er ikke i nærheten så heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå