Michter Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ble bra dette Magnus bilen kler AC hjula godt og ikke minst englene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer med pris på treffet istad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Grattis med pokkis ja, Magnus! Vel fortjent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Grattis med pokkis ja, Magnus! Vel fortjent det Hvorfor stilte ikke du med riktig merke idag da mister? Så S4'n sto gjemt på andre siden av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hehe.. Den ble vinterparkert for 1 mnd siden grunnet innbrudd i bilen. Har ikke fått sideruten jeg har bestilt enda Ja, tenkte det var best å parkere på god avstand haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hehe.. Den ble vinterparkert for 1 mnd siden grunnet innbrudd i bilen. Har ikke fått sideruten jeg har bestilt enda Ja, tenkte det var best å parkere på god avstand haha Aha, da henger jeg med. Da kommer den vel sterkt tilbake på vårmønstring neste sesong da Sto da en og annen ikke-bmw på plassen der, så hadde nok ikke vært noe krise, + at S4'n din ikke akkurat er kjedelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jada, håper å få gjennomført litt større planer med bilen ila. vinteren, så den dukker nok opp igjen! Ja, jeg så det, men jeg hadde allerede parkert den, så da kunne den like så greit bare stå der og skamme seg Hehe..tusen takk for det Veldig kult å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jada, håper å få gjennomført litt større planer med bilen ila. vinteren, så den dukker nok opp igjen! Ja, jeg så det, men jeg hadde allerede parkert den, så da kunne den like så greit bare stå der og skamme seg Hehe..tusen takk for det Veldig kult å høre! Felga sitter som støpt på bilen, aldri sett de før, men de er noe så inni hekkefjellet kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer med pokal! Bilen din ser unektelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk for det var godt og endelig få en pokal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Gratulerer ja Bedre sent en aldri, ser utrolig bra ut den bilen her! Misunnelig så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Absolutt en utav di råeste E46 sedanene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Siden vinteren nærmer seg med stormskritt har jeg gått i gang med å lete etter nye felger til neste års sessong! Jeg tenker da 18". Hva trur dere om noen av disse? Frister veldig med CCW classic må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 tror ikk det blir feil akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå