m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 H_Rexten: Den var sinnsykt pen! Har ikke helt bestemt meg for hvilken str enda, men er veldig opptatt av at det skal være bredt bak! Jeg har jo montert H&R justerbart senkesett nå, så det er bare felger som mangler.[ Bilde ] Har sett en del på denne felgen.. Men det er usikkert når de får den inn igjen... Såg ein E46 Touring for eit par tima sidan med lignande slike felga. Og for å sei da slik: Eg hadde faen ikkje tvilt eit sekund. Kjøp dei! Va skamfeite Edit: Og den touringen hadde omtrent samme farge som din Stilig Hadde de felgene på e46 m3'en før jeg solgte den, er utrolig godt fornøyd med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 h_Rexten: Har du foliert bilen hvit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 h_Rexten: Har du foliert bilen hvit ? Hehe... Jepp. Matt hvit. Den felgen du viste bilde til finnes i mange varianter. Jeg har den mest vanlige (miro, zito Wp111) til vinterhjul. Da kjører jeg 8,5-19 forran og 9,5-19 bak med et20. Standard e60 impress. Og det ser helt greit ut i størrelse. Men de er jo bare 9,5 bre da. hehehe. Men dybden er der. Men tsw leverer modell lik denne i 9,5-19 forran og 10,5-19 bak. Da var de et27 bak mener jeg. Er samme hjulene som thomas kjørte på sin. Frode har jo foresten diss hjulene på sin nå. Lå vertfal et bilde av det. Men thomas sine er ikke sorte, det er mer grå. Mine er halvblank sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Du trenger ikke de som vinterhjul, selg de til meg for en billig penge hehehehe!! Tsw nuburgring vet jeg ligner på de hjulene, men ikke helt lik ? tror vertini zonda hjulene er en kopi av felgen som heter p40? http://www.hrewheels.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Pen bil du har der!! Angående de sorte felgene du lurer på, så har eg nesten identiske på min lemansblå e46... Du kan gå på linken i signaturen min, så får du et intrykk av fargekombo, og hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Du trenger ikke de som vinterhjul, selg de til meg for en billig penge hehehehe!! Tsw nuburgring vet jeg ligner på de hjulene, men ikke helt lik ? tror vertini zonda hjulene er en kopi av felgen som heter p40? [ Bilde ] http://www.hrewheels.com/ Jeg så litt mer på tsw gelgene i går også. Og ser faktisk ut som de ikke er concave heller. Det er bare brede. Men zonda felgen har en kamerat nettop satt på sin e61. Det er helt ok. Men ganske kraftig bygd i eikene. Kan se om jeg finner et bilde av den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Fin bil du har fått deg! Senk og felger er nok til at disse blir meget pene. Jeg syns sorte felger på LeMansblå blir litt kjedelig. Som nevnt over, så låner jeg felgene til Thomase91 mens jeg venter på mine nye. De er litt lysere nyanse enn helt sort blank tror jeg. Har et dårlig bilde av det her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Synes zonda felgen er veldig fin jeg, men vet jo ikke hvordan den blir på Lemans blå.. Kom gjerne med bilder av felger dere mener passer som hånd i hansken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Fin bil du har fått deg! Senk og felger er nok til at disse blir meget pene.Jeg syns sorte felger på LeMansblå blir litt kjedelig. Som nevnt over, så låner jeg felgene til Thomase91 mens jeg venter på mine nye. De er litt lysere nyanse enn helt sort blank tror jeg. Har et dårlig bilde av det her: [ Bilde ] Synes bilen din er utrolig pen med de hjula der jeg da:D men du har rett i det, de kommer litt bort.. Men jeg vil ikke ha helt vanlig sølv felg heller..:/ skal du ha sølv felg nå? mulig grå felg hadde gjort seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Har jo nettopp hatt sølv felger (Style 95) så nå blir det en annen farge, men ikke sort heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Har jo nettopp hatt sølv felger (Style 95) så nå blir det en annen farge, men ikke sort heller Høres spennende ut! når får du disse hjula da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Forhåpentigvis i august en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Er i dubai nå om dagen, så vært lite updates.. Må bare si at dubai er plassen og dra om man vil se sinnsyke biler, alt fra splitter nye 760'er til lamborghinier stående rett utenfor inngangen til kjøpe sentrene.. Helt vilt. Kommer bilder når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Pen bil du har der!! Angående de sorte felgene du lurer på, så har eg nesten identiske på min lemansblå e46... Du kan gå på linken i signaturen min, så får du et intrykk av fargekombo, og hvordan det ser ut Bilen din er grisepen det er prikklike felger jeg skal ha. Hvor handlet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Pen bil du har der!! Angående de sorte felgene du lurer på, så har eg nesten identiske på min lemansblå e46... Du kan gå på linken i signaturen min, så får du et intrykk av fargekombo, og hvordan det ser ut Bilen din er grisepen det er prikklike felger jeg skal ha. Hvor handlet du? Takk:) Eg handlet hos aabenraa felglager(afl.no). Billige var de også... 1500 pr. felg når eg kjøpte de. Men tok lang tid fra eg bestilte til eg fikk de... Hadde de ikke på lager da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå