Gå til innhold

m0lliz sin garasje.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkt mye på polering de siste dagene, og har ikke vært så fornøyd med 3m rubbingskremen jeg hadde. Kanskje jeg bruker feil/dårlig maskin? Er ingen farlige eller spesielt utfordrende riper i bilen da den er så "ny" men tenkte og få lakken helt blank. Hvilke produkter er og anbefale?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og elsker den fargen :D er på utkikk etter en lemans blå e91 vi og. 318d duger? skal ikke ha en racer, men butikk/bhg og 1 gang i året en langtur.

Polering: 3M er jo gode produkter, du kan jo prøve Scholl sine produkter. (scandicshine.no har en del) Tror nok det er maskinen din som må oppgraderes, fordi jeg har brukt 3m på mange biler uten problemer. hva slags maskin har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som du sier til meg og, skal bruke bilen til maks 1 langtur i året.

Er kjempe fornøyd, og fargen er herlig. Det er ikke racer bil men den går helt ok. Vurderer å få mere krefter i den da det er en 2l.:-)

Veit ikke navnet på den, men vet at den er dårlig, har også en Biltema maskin med to små roterer, putene på denne er også Biltema.. Brukte 3m produkter når jeg jobbet som biloppretter - da med 3m maskin og 3m puter.. Hvor kan jeg få skaffet skikkelig maskin til en ok pris?:)

Er meguiars produkter noe og satse på?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har vært gjennom biltema greiene jeg også, har gitt vekk min 2 hode maskin. Du kan bruke puter fra Clas ohlson på de 2 hode maskinen (70kr 2stk) - mye bedre puter enn de fra biltema. Du finner gode maskiner til ok penger som feks dette:

http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=474

med en slik maskin (oscilerende/dual action) trenger man ikke å være så redd for å brenne gjennom lakk som en roterende maskin. Men det er mye å lese og lære, en god start er å lese deg opp på DCN.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema maskinen er grei den, men du må bruke skikkelige puter. Jeg kjøpe puter på scandicshine.no og bruke Meguiar's polish, M105 og M205. Og da ble min Le Mans blå blank nok for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema maskinen er grei den, men du må bruke skikkelige puter. Jeg kjøpe puter på scandicshine.no og bruke Meguiar's polish, M105 og M205. Og da ble min Le Mans blå blank nok for meg. :)

Blank og "vaskeripefri"? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!!:-)

Her har du også en grei nybegynner pakke: http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=449

Men det er ikke samme maskin som code13 linker til, denne er kun 500w og uten cruise control :P

Ellers er det nok lurt å lese på dcn.no som code13 også sier. Tror også det er gruppekjøp av en lignende pakke fra scandicshine nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er ett 50:50 bilde, som sagt, godt nok for meg iallfall.

attachment.php?attachmentid=674832&stc=1&d=1334342959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er ett 50:50 bilde, som sagt, godt nok for meg iallfall.

[ Bilde ]

Det så veldig bra ut!:D Det der fikk du til med biltema to hode maskin?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig en ny update.

Var og henta bilen fra soting/toning av rutene.. Skal ta frontruta også, men den har litt steinsprut så tror jeg vil bytte denne først. Var på hytta til pappa i helga og fikk tatt noen iphone bilder, dette er før sotinga men slenger dem med likevell. :)

Bilde av min og Fars bil:)

y9376gsiljoiq7pymlfc.jpg

Før soting

uhhlvg2ti0c87q6o97gk.jpg

pvll53j0wueps11ysney.jpg

Resultat! :D

6lk22ekp3fmo5o0spgy0.jpg

ujuavq94ajslb8xqu2pq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...