Tore Diesel Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Her kommer et par bilder av min nye E61! Blir andre hjul etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 aj aj! Flott E61! LCI ? 20" hjul, tonede ruter forann, sorte emblemer og sort grill så er den vel enda bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 aj aj! Flott E61!LCI ? 20" hjul, tonede ruter forann, sorte emblemer og sort grill så er den vel enda bedre?? LCI ja! 2009 mod. Takker! Ikke så langt unna planene det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Titt gjerne innom min tråd da jeg selv hadde en fin E61 for ca 1 år siden LCI ja, flott, da slipper du unna alle plagene pre-lci har..(kompressor bak, ledningsbrudd, lekkasje i takluke, osv osv osv).! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ser forresten at du liker konkave felger ? Da bør du sjekke ut 360 forged felger..! 360Forged Concave heter de. Koster vel flesk, men har man råd til 09 LCI så har man råd til felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Meget fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Gratulerer! Artig å se at det er flere som har sansen for hvit bil:) Hvordan interiør er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Flott denne ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 I sjønna du he dorga inn ei ny ei å dele gjelda mæ ? men nydeli bil tore.. Ser fram t å sjå nærmere på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Takker for fine kommentarer folkens, og takk for felgtips Penguin! Er nok svak for konkave felger ja! Så skal nok sjekke opp disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 http://rotiform.com/products_blq_3pc_concave.html her har du felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Du må senke litt å da når du får på jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Etter min mening trenger man ikke senke hvis det er M sport understell og 20" hjul. Ref. min egen bil med "original høyde" + 20" hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Gratulerer med flott e61! får så lyst til å kaste civicen veggimellom og kjøpe meg en ordentlig bruksbil når jeg ser sånne flotte eksemplarer som det her! savner virkelig å kjøre en god bil til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå