Gå til innhold

Min E61 525 DAT Edition Sport, Alpinweiss

Anbefalte innlegg

LCI er "life cycle improvement" eller facelift som normale mennesker kaller det :) det er absolutt viktig å kjøpe LCI da pre-lci utgavene har MANGE plager som jeg mener de ble kvitt når de "faceliftet" E60/61.

Aha, da skjønner jeg, takk for svaret :) Er det facelift fra og med 09-modell? Er det noen kjennetegn som er lett gjenkjennelige ved Lci, slik at man er sikker på å få det? Mener å ha sett en forskjell på knappeløsningen på iDriven.

LCI er biler produsert f.o.m. 03/07. Utvendig er det lettest å se det på LED-baklykter og foran er innerste angel eyes ring sterkere på kjørelys. Ny I-drive kontroll (med flere knapper) kom først på biler produsert fra 09/08, men de fikk ikke ny I-drive (med HDD, ny skjerm og software) før f.o.m 01/09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LCI er "life cycle improvement" eller facelift som normale mennesker kaller det :) det er absolutt viktig å kjøpe LCI da pre-lci utgavene har MANGE plager som jeg mener de ble kvitt når de "faceliftet" E60/61.

Aha, da skjønner jeg, takk for svaret :) Er det facelift fra og med 09-modell? Er det noen kjennetegn som er lett gjenkjennelige ved Lci, slik at man er sikker på å få det? Mener å ha sett en forskjell på knappeløsningen på iDriven.

LCI er biler produsert f.o.m. 03/07. Utvendig er det lettest å se det på LED-baklykter og foran er innerste angel eyes ring sterkere på kjørelys. Ny I-drive kontroll (med flere knapper) kom først på biler produsert fra 09/08, men de fikk ikke ny I-drive (med HDD, ny skjerm og software) før f.o.m 01/09.

Takk for god hjelp, da vet jeg mer om hva jeg skal se etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om på lci; Forann girspak (er det automat ser du forresten veldig enkelt forskjell på pre-lci og lci) er det på LCI ett oppbevaringsrom med ett ett trykk-deksel på forann....på pre-lci så er det enten oppbevaringsrom UTEN deksel forann (ved liten navi) eller ingen rom i det hele tatt (ved stor navi).

Dekoren på dørdekslene er også annerledes; pre-lci har dekorlisten i gripehåndtaket til døren, mens LCi har dekorlist som går parallelt med vinduet :) ("vannrett"altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig E61.

Titt gjerne innom min tråd da jeg selv hadde en fin E61 for ca 1 år siden :)

LCI ja, flott, da slipper du unna alle plagene pre-lci har..(kompressor bak, ledningsbrudd, lekkasje i takluke, osv osv osv).!

Han slipper nok ikke ledningsbrudd, jeg har LCI og har hatt ledningsbrudd. Denne feilen gjelder vell alle E61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

Holder på å rive av meg håret angående hjul temaet Jørgen! :S

Har lyst på 20" Vossen CV3, men er litt usikker med tanke på at bilen ikke er særlig senka!

Kan selvfølgelig senke mer, men har ingen spesiell plan for øyeblikket.

Tips på flotte felger mottas med stor takknemlighet! :)

Er stor fan av kantfelger og skikkelig konkave felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du og senke så mye fordi om du har lyst på vossen da? Reprogramere luftfjæringen bak, og kjøp noen fjærer foran som senker litt mere enn M-sport`en, så er du der :) Om ikke tror ejg det blir bra likevel. Vossen-hjula er jo dritrå, så hadde lett gått for de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...