316 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 De skylder vel på at du kjøpte bilen slik den sto og at starteren virket da du dro der i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Dette er en reklamasjonssak, så her skal du ha alt gratis! skjønner ikke hvorfor de holder på sånn, skaper jo bare dårlig stemning og rykte, trodde dem dreiv litt mer seriøst enn som så. Lykke til, og stå på ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg tipper dette kan bli en lang krangel for deg. De pleier å være sta som et helvete. Du kan forberede deg på å krangle en god stund på dette. Skal du heve kjøpet der, med deres kommisjon og etc så blir det fort dyrt. Et alternativ for å bli ferdig med saken er å høre hvor billig de kan skaffe en startmotor. Om det er billig og de bytter delen så kan det være et alternativ til løsning! Hei, om jeg ikke har feil, og fleste parten mener de skal dekke det, kommer jeg ikke betale 50 øre engang. Jeg tror ikke de kommer til å være mer sta enn det jeg kan være. Om de bare dekker og fikser bilen, tar jeg bilen og tut og kjør bare, de kan ikke holde på med de det driver med. Jeg har vært der 7 ganger på 8 dager, og jeg reiser på tirsdag, uansett hva skal dere være klart innen jeg reiser. Jeg skal ikke la dem styre saken på egen hånd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Selvsagt de som skal betale for reparasjon og deler.Blir det ikke gjort er det bare å gå til Forbrukerråd. Jeg kommer til og gjøre det hvis de ikke gjør opp for seg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 De skylder vel på at du kjøpte bilen slik den sto og at starteren virket da du dro der i fra. De har ikke nevnt noe om det enda, men det kan de bare glemme og gjøre mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Dette er en reklamasjonssak, så her skal du ha alt gratis! skjønner ikke hvorfor de holder på sånn, skaper jo bare dårlig stemning og rykte, trodde dem dreiv litt mer seriøst enn som så. Lykke til, og stå på ditt! Jeg selv også trodde det. Takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg er ikke uenig i at de burde gjøre det gratis. Men jeg vet at de er jævlig vanskelige. Jeg anbefaler ikke folk å handle bil der. Tom er en legendarisk snik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg er ikke uenig i at de burde gjøre det gratis. Men jeg vet at de er jævlig vanskelige. Jeg anbefaler ikke folk å handle bil der. Tom er en legendarisk snik! Jeg har vært tålmodig og hyggelig mot dem, noe jeg kommer til og være også. men hvis de tar meg som idiot så synd for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Hei gutta, da har jeg hentet bilen med nytt starter ferdig montert og fikset på dems regning da er jeg fornøyd og takk for rådene alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Bra det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Nice! Godt kjempet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Straffen for å kjøpe en bil satt sammen av nudel-produsenter BMW-forum sirru................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Straffen for å kjøpe en bil satt sammen av nudel-produsenter BMW-forum sirru................ Haha Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå