Gå til innhold

Hva er en E30 324 td sedan verdt?

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over en sånn en i dag, så veldig forlatt og trist ut der den stod så jeg vurderer å "redde" den om prisen er rett.

Det jeg likte med bilen var hvor bra den var karosserimessig, svært lite rust! Bagasjerom var strøkent, kanaler likeså. Den hadde litt i en bue og i hjørne på frontplate, kan nok reddes uten platebytting :)

Tipper den har berga bra litt pga ett noe sedat liv på fjellet :wink:

Teknisk er det vanskelig å uttale seg da man kun har kikka, men før den ble satt bort hadde den ett problem som gjorde at innsuget ble demontert. Aner ikke hva, snakket kun med fruen i huset.

Såå, hva kan denne være verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da har jeg prata litt med eieren..

Glemte å nevne det, men denne har automat. Litt nedtur, men alt kan jo fikses.

Bilen har dessuten servo, skal visst være en litt sjelden option på disse? Ikke vet jeg. Motor har havarert pga en sprukket kjøleslange, arbeidet som er påbegynt er demontering for bytting av toppakning. For å være realistisk kan jeg jo bare gå utifra at motoren er død, da blir alt annet en positiv overraskelse. Rust skal ifølge eier kun være i bue bak på passasjersida, men jeg fant også litt på frontplate.

Han ville opprinnelig ha 8, men er nede på 5k nå. Tar turen for å kikke litt nærmere på den i morgen, vært praktisk å sjekke hvordan den er under mtp at den har stått ute på gress i 2-3år nå.

Så da er spm, bør jeg bare spare meg bryet og lete videre eller kan denne være verdig en redningsaksjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redningsaksjon ville jeg sagt.. motorene får du ganske billig, men KAN være litt ukurrant å få tak i. Sjekk først om du har en motor du kan kjøpe, SÅ kan du selv vurdere det derfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebabmage i natten!

Kan liksågodt oppdatere her. Jeg handla bil! Henter den en av de nærmeste dagene, da blir det spennende å se hva jeg mangler og evt planer.

561668.jpg?g2_GALLERYSID=266a4cec3b05523a0c12ecc8c9669364

Kanskje jeg tilogmed flesker til med en prosjekttråd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...