Glema Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil Jeg kommer og, men uvist om det blir med egen bil eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Skal kjøre lørdag og søndag i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Maskinist som sitter i denne da? Edit: Ser på "profilen" at det står S50, så da regner jeg med at det er b30 eller b32 Btw, om noen skal sladde rundt på banen, og har lyst til å ta meg med en tur (om jeg kommer dit), så hadde det vært utrolig morsomt! Aldri vært med på skikkelig bane i skikkelig bil før hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg tar meg turen om jeg har fått ferdig manuell konverteringa og tettingen av motoren Og om jeg har penger igjen etter alt dette.. heheh Kjører fra asker, tar oslofjord tunellen. Tenker og dra opp fredag etter jobb. Om noen skal samme vei i nogenlunde samme tid slår jeg gjerne følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil Ja, det ville vært forkastelig om dere to kom i samme bil :lol Ja, turen kan jo ikke være økonomisk : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Sant nei vi får håpe på godvær å masse action!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Kommer med 90'n reiser torsdag etter jobb/kveld og sover på campen i telt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Det har jeg lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg kommer selvsagt! Blir Torsdag til Søndag med gammel E34 Touring (sort med hvite felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg kommer selvsagt!Blir Torsdag til Søndag med gammel E34 Touring (sort med hvite felger) Du er vel kjent for å ligge mest bredt med E34`n så Skal prøve å få tatt noen kule bilder av bilen din Aldri tatt skikkelige bilder av biler som kjører på bane før, så det skal bli spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg kommer selvsagt!Blir Torsdag til Søndag med gammel E34 Touring (sort med hvite felger) Du er vel kjent for å ligge mest bredt med E34`n så Skal prøve å få tatt noen kule bilder av bilen din Aldri tatt skikkelige bilder av biler som kjører på bane før, så det skal bli spennende! Cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg og en gjeng kompiser kommer nedover;) dog bare med en "bil" og en peugot:P vi blir og ligge på campen. starter nedover onsdag å blir hele helgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Selvfølgelig skal jeg utpå og SÅKLART skal det sladdes :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 kjører vel på onsdag, blir med 530`n og skal overnatte på quality hotel fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Seff må man på Gætebil selv om man drar på åra Tar med "vente pølsa" camping vogn og frøkna Får vel prøve på litt skrens vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå