awt Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Det var en her inne som solgte de samme kablene som koster $1 på eBay (inkl. frakt) for rundt 400,-. Finner ikke igjen annonsen, men vet han annonserte på finn.no også. Jeg har ingenting imot at folk tjener penger, men jeg føler dette heller mer mot lureri og svindel. Spesielt når hovedargumentet gikk på hvor dyrt det var å kjøpe denne fra BMW. Uansett, den originale kabelen koster 496,25 hos Koed og delenummeret er 61120440812. Prisen er nok ikke så ulik hos GS heller. Fortsatt helt hinsides, men litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Okey, takk for delnr. Skal se om jeg finner noen å låne en kabel av først så jeg får verifisert at det er kabelen min som er problemet. Det virker så merkelig da dette ikke burde være noe hokuspokus i det hele tatt. USB-til-iPhone interfacet er det jo en standard på. Har BMW virkelig endret på pinout'en eller noe slikt lurt så folk MÅ handle fra dem.. Evt finne noen som har kopiert BMW's spesial-mekk. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Betalte ca 650,- + frakt hos GS. Absolutt verdt det, når all støy som blir av AUX kabelen blir borte. Og telefonen blir ladet samtidig. Eneste ulempen(vertfall hos meg) er at jeg ikke får styrt spotify med bilen, må bruke telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå