Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 har hatt bbs lm felgene mine i over ett år nå og begynner å bli lei av de, så vurderer derfor å bytte ut felgene på bilen. noen gode forslag til felger som sitter godt på e90 lci? legger ved bilde av bilen pdd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hvilken størrelse? jeg liker performance orginal felgene (19" BMW Performance Doppespeiche ), men de er 19". ellers så kan du se i linken min siste side hvordan Breyton GT felger ble. Ellers så er det veldig mye inspirasjon her http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=3 F.eks disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 tenker på enten 19- eller 20". i dag har jeg 19" og syns det er en veldig grei størrelse, men trappekanten på lm felgene gjør at de ser så mye mindre ut. har sett litt på breyton, men har ikke helt lyst på de, takk for linken, mye spennende å se der! de vossenfelgene klarer jeg ikke helt å like, syns rett og slett at de ser litt for simple ut, litt for plain på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 vertini concave, ja! de har jeg faktisk sett litt på, men jeg vet ikke helt, det er litt love-hate når det kommer til de felgene for min del, elsker bakfelgene, men framfelgene blir litt for flate i forhold :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Syns bmw M3 CSL felger er ganske fin. har det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 hmm, det så absolutt ikke dumt ut, er litt mer lysten på litt mer konkave felger for tiden. tenker også litt på det å gå for OEM+ stil, så noen style 95 slik som de i linken under er vel kanskje ikke så alt for dumt? veldig usikker her! viewtopic.php?f=18&t=230611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg har ett sett style 225 felger jeg vurdere å selge, samt starspoke 128(Disse vil jeg helt ha på vintern på min egen coupe men alt er mulig) http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=2952 Du har dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 style 225 felgene er vel 8- og 9"x19? har faktisk litt lyst på breiere felger enn jeg har nå, ihvertfall bakere. pdd. er det 8,5- og 9,5"x19" som står på. starspoke 128 er gromt, hvilken dim er disse i? har ikke dekk nei, de blir nok å selge med felgene som allerede står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Er 19, husker ikke oppsettet, men neppe bredere en 9 bak. Ble i sin tid kjøpt til en touring. 5 felg foran og x3 bak. Eller omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 ja, okei. hadde det vært mulig for deg å sjekka opp dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Selge de du har på nå da? eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 må først finne meg nye felger før det blir aktuelt, men kom med et bud på pm, skal skal jeg vurdere det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Orginales ditta? eller gs kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 gs hypertrack med falken fk 452 dekk. 8,5" med 235/40/19 og 9,5" med 265/35/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå