Gå til innhold

e90 lci, lei av bbs lm - forslag til nye felger?


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

har hatt bbs lm felgene mine i over ett år nå og begynner å bli lei av de, så vurderer derfor å bytte ut felgene på bilen. noen gode forslag til felger som sitter godt på e90 lci? :)

legger ved bilde av bilen pdd.

1mialfhff8uqaucgfp05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenker på enten 19- eller 20". i dag har jeg 19" og syns det er en veldig grei størrelse, men trappekanten på lm felgene gjør at de ser så mye mindre ut. har sett litt på breyton, men har ikke helt lyst på de, takk for linken, mye spennende å se der!

de vossenfelgene klarer jeg ikke helt å like, syns rett og slett at de ser litt for simple ut, litt for plain på en måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vertini concave, ja! de har jeg faktisk sett litt på, men jeg vet ikke helt, det er litt love-hate når det kommer til de felgene for min del, elsker bakfelgene, men framfelgene blir litt for flate i forhold :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

style 225 felgene er vel 8- og 9"x19? har faktisk litt lyst på breiere felger enn jeg har nå, ihvertfall bakere. pdd. er det 8,5- og 9,5"x19" som står på.

starspoke 128 er gromt, hvilken dim er disse i? :) har ikke dekk nei, de blir nok å selge med felgene som allerede står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...