Gå til innhold

Bmw E 21 Gruppe 5.


wirgen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal snart ut å test kjøre den om ca 10 dager , venter på nye drivakslinger. så det begynner å klø litt i fingrene ja. bare hå¨per det holder seg bart til da , he he. :D

var det denna bilen det blei noe krøll med drivakslingene som gkn laga ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer ja , ble ganske oppgitt da. Håper de nå får detta riktig så jeg får testa den før snøen kommer. da kan jeg få eliminert de feila som måtte komme , for når våren kommer så skal jeg ikke stå å skru, da skal den bare kjøres med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut! Ikkje mange av desse prosjekta! Er denne syreduppa? Får ein duppa i grunning og?

Det hvar et firma på fornebu som gjorde detta , jeg er ikke sikker men jeg tror de kan grunne etter syrebehandling for deg , så den er ferdig grunna når du henter den. ble vannvittig rein og fikk letta bilen 40- 50 kg også som kitt og asfaltplater ++. det blir jo mye enklere å sveise rust også når man syrebehandler først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt :D Bygget den for en klasse, eller bare delta på banekjøringer?

Både ja og nei , skal prøve å være med på det meste av kjøring med den , bla. sprint race sverige ++ og skal kjøre i gt klassen i norge men har for lite motor pr. i dag for å konkurere med dem i Norge. men skal bli kjent med bilen først og kjøre mye , så får jeg en del timer bak rattet. har kjørt volvo standard rally før og morris mini asfalt racing i sverige tidligere, så er ikke redd for å tråkke på pedalen, men som sagt det er mye som skal testes og justeres før vi kan begynne å oppgradere motor og diverse........ he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer ja , ble ganske oppgitt da. Håper de nå får detta riktig så jeg får testa den før snøen kommer. da kan jeg få eliminert de feila som måtte komme , for når våren kommer så skal jeg ikke stå å skru, da skal den bare kjøres med.

stemmer, jeg jobber på gkn serru.

var kanskje deg som var der da? :P som jeg prata endel med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...