bmw-E30 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Gromt prosjekt! Må følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Oi! Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 skal snart ut å test kjøre den om ca 10 dager , venter på nye drivakslinger. så det begynner å klø litt i fingrene ja. bare hå¨per det holder seg bart til da , he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Gromt prosjekt! Må følges med på ttp://images.bimmers.no/files/oiid2a5v9t0n2hjlwwv3.jpg Her er noen bilder før vi begynte på bilen , og litt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Du fikk ikke med deg de to siste bildene, hehe. Men du må komme med tilbakemelding når du har fått prøvd bilen Edit: så du lastet dem opp på nytt. http://images.bimmers.no/files/ihh7stucvwan7gp7glin.jpg[ /img] http://images.bimmers.no/files/oiid2a5v9t0n2hjlwwv3.jpg[ /img] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Gromt prosjekt! Må følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Ser veldig bra ut! Ikkje mange av desse prosjekta! Er denne syreduppa? Får ein duppa i grunning og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 skal snart ut å test kjøre den om ca 10 dager , venter på nye drivakslinger. så det begynner å klø litt i fingrene ja. bare hå¨per det holder seg bart til da , he he. var det denna bilen det blei noe krøll med drivakslingene som gkn laga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Ja det stemmer ja , ble ganske oppgitt da. Håper de nå får detta riktig så jeg får testa den før snøen kommer. da kan jeg få eliminert de feila som måtte komme , for når våren kommer så skal jeg ikke stå å skru, da skal den bare kjøres med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Tøft prosjekt Bygget den for en klasse, eller bare delta på banekjøringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Ser veldig bra ut! Ikkje mange av desse prosjekta! Er denne syreduppa? Får ein duppa i grunning og? Det hvar et firma på fornebu som gjorde detta , jeg er ikke sikker men jeg tror de kan grunne etter syrebehandling for deg , så den er ferdig grunna når du henter den. ble vannvittig rein og fikk letta bilen 40- 50 kg også som kitt og asfaltplater ++. det blir jo mye enklere å sveise rust også når man syrebehandler først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Tøft prosjekt Bygget den for en klasse, eller bare delta på banekjøringer? Både ja og nei , skal prøve å være med på det meste av kjøring med den , bla. sprint race sverige ++ og skal kjøre i gt klassen i norge men har for lite motor pr. i dag for å konkurere med dem i Norge. men skal bli kjent med bilen først og kjøre mye , så får jeg en del timer bak rattet. har kjørt volvo standard rally før og morris mini asfalt racing i sverige tidligere, så er ikke redd for å tråkke på pedalen, men som sagt det er mye som skal testes og justeres før vi kan begynne å oppgradere motor og diverse........ he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Dritkult. Jeg liker jo litt E21;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 hårete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Ja det stemmer ja , ble ganske oppgitt da. Håper de nå får detta riktig så jeg får testa den før snøen kommer. da kan jeg få eliminert de feila som måtte komme , for når våren kommer så skal jeg ikke stå å skru, da skal den bare kjøres med. stemmer, jeg jobber på gkn serru. var kanskje deg som var der da? som jeg prata endel med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå