Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så utrolig fett! ser bra ut med de hjula ;) Fått time til EU eller?

Den er bestilt! Så blir på onsdag den 22 :)

Skrevet
Tøff bil! Overraskende god å kjøre også! :)

Hehe ja, vi fikk sjokk selv da vi prøvde den, utrolig fin og lettkjørt :) men det er jo BMW så kan ikke forvente noe anna :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble to stk 2er feil på oss på eu, en på speedometer samt at varselblinker knap var løs. vi fant også ut at girkasse er fra 318 så trolig derfor speedo ikke funker.

vi har også bestilt deler til bilen så nå er nye dempere og fjærer rundt om på vei i 60/60 senk :) samt ny varselblinker knapp og nye baklykter :)

Skrevet

Speedo skal virke selv om du har 318 kasse, jeg har mer trua på at det er vaieren - de har hatt en lei tendens til å ryke.

Ang varselblinken... Bare kjøp ny med en gang, aner ikke hvor mange jeg har sett opp igjennom årene med en fyrstikk eller lignende skvisa innimellom knappen for å holde den på "plass".

Skrevet
Speedo skal virke selv om du har 318 kasse, jeg har mer trua på at det er vaieren - de har hatt en lei tendens til å ryke.

Ang varselblinken... Bare kjøp ny med en gang, aner ikke hvor mange jeg har sett opp igjennom årene med en fyrstikk eller lignende skvisa innimellom knappen for å holde den på "plass".

Er ikke vaier! Den er sjekket!

Der vaier skal kobles på kassa er det bare et lokk! Dette ble gjort på merke verksted (ikke at det behøver å være proft gjort) men har selv studert nøye å sett på løsninger så bestilte brukt ifra koed. Ogå by knapp! Plutselig når jeg kjørte blinka lysa vettu :o så fikk jeg tatt den ut, men da ble alle blinklysene borte. Så fikk til slutt festet noe inni bryteren :)) men det var ikke bra nok for Alm gutta ;) haha

Skrevet

Er ikke vaier! Den er sjekket!

Der vaier skal kobles på kassa er det bare et lokk! Dette ble gjort på merke verksted (ikke at det behøver å være proft gjort) men har selv studert nøye å sett på løsninger så bestilte brukt ifra koed. Ogå by knapp! Plutselig når jeg kjørte blinka lysa vettu :o så fikk jeg tatt den ut, men da ble alle blinklysene borte. Så fikk til slutt festet noe inni bryteren :)) men det var ikke bra nok for Alm gutta ;) haha

Alle e21 girkasser kom med wire for speedometer.

Her har det blitt montert girkasse fra E30 316/318. E30 har elektronisk speedometer, med sensor i bakaksel.

Fint prosjek:)

Skrevet

Denne må jo nesten bare subscribes! ;)

edit: er det ikke vanskelig å få på 5-bolt felg på 4-bolt nav? :lol:

men så utrolig bra ut da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...