Tzunami Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 er det kun ditt prosjekt nå clausfox? ser det har vekslet litt mellom ditt og deres Men ser ut som et gøyalt prosjekt å holde på med! creds å ha 3 biler å pusle med, synes det er stress nok med 2:P
carlhaakon Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Jeg har kjøpt meg nytt prosjekt så kommer vel noe om den snart
Pedi Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 har fått starta i feil ende nå! Hehe, er jo på en måte litt enig i dette.. Jeg har ikke hatt felgene mine på bilen ennå, og den er nesten klar
carlhaakon Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Felger er jo hele bilen så dette er viktig
Larsinnj Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Kan vel prøve å sandblåse der, men sjansen for at det sitter igjen litt rust i en pore er vel rimelig stor, så det tryggeste er å kappe å sveise.
G-RACING Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Ser bra ut! Kan hjelpe godt på motivasjonen med hjula på, så der forstår eg deg godt
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Jeg ville skjært ut, som larsinj sier, ved sandblåsing e.l kan det ligge mikrosmå porer med rust Blir knall med bbs hjula, få den ordentlig ned nå, så blir detta rått! Hvilken farge har du tenkt og gå for?
Pedi Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Jeg ville skjært ut, som larsinj sier, ved sandblåsing e.l kan det ligge mikrosmå porer med rust Er enig i at å kun sandblåse når området er så dypt angrepet, kan bli feil. Såvidt jeg vet, så er det ikke drenering som er årsaken til rusta i B-solpen, det er stressfaktoren som gjør at det ruster - B-stolpen sprekker rett og slett fra bakskjermen... I "min" tid så husker jeg at vi sveiste inn "forsterkninger" for å hindre at det sprakk opp igjen.
carlhaakon Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Claus sveiser nok dette fort, han er stor sveisern og gjør bra jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå