Saril Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Har hatt bilen to år, og kostet på litt etter litt. Tenkte jeg skulle selge den nå eller ha den et år til og koste på den mer ;P Her er bilder av før og etter Spør gjerne om dere lure på noe Bilen har akkurat kommet hjem De gamle bremsene var ikke noe å skryte av Prøvde å oppgradere, å de ble jeg veldig fornøyd med! Etter hvert ble fronten veldig bra! Øyenbryn sorte nyrer angel eye ringsett carbon splittere nye pærer i tåkelys carbon emblem BMW merket Bak og siden er jeg nesten fornøyd Her har jeg montert carbon bakluke som har blitt lakkert i bilens farge, uten den kanten oppe. Nye lykter supersport effekt anlegg fra katalysator og bak. bakrutesenker i carbon har kjøpt carbon diffusor, men den er ikke montert da de ikke blir levert ferdig utskjert for dobble potter på begger sider. Sideruter har blitt sotet, men ikke helt fornøyd med rutene bak. Er proff soting, men der det er svarte prikker på ruten har det blitt litt luft bobler. Nye skilter var et must for å få et nyere utseende og GS bildeler skiltplater, da alle dele har kommet derifra Igår monterte jeg endelig carbon interiør lister!!! :D :D Ser sykt bra ut, ganske god passform. Men trodde det skulle passe enda bedre med tanke på prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Neste som står på planen er å overhale setene. Har kjøpt inn Swissvax Leather Care Kit som jeg tror skal gjøre susen Noen som har erfaring med dette produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Så bra ut denne, bortsett fra eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Har hørt den noen ganger ;P Men måtte bare prøve, og jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Denne bilen hadde vært 10.000 ganger bedre med original eksos, enn de greiene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Kanskje, men hadde blitt kjedelig om alle skal ha samme utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Denne var tøff! Likte spesielt interiørlistene, hvor er de kjøpt fra? Ang eksosen, går det an å heve den litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Er vel "SSG" kasse på disse (ble vel kalt smg etterhvert)? Hvordan synes du ssg fungerer i forhold til full smg med drivelogic som e46 m3 har? (dersom du har prøvd denne), tenker da spesielt på om "sport" kan måle seg med "s6"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Kjøpte listene på GS bildeler i bud D har jeg ikke tenkt på, men kunne kanskje vært en god ide Kennethe34 ;P Jeg er veldig fornøyd, men har ikke prøvd andre SMG kasser desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Noen som vil kjøpe den? Lyst på E90, E92 eller E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 denne var jo skikkelig pen da! likte eksosen også eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saril Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Takk for d! Er veldig fornøyd selv! Blir tungt å selge, men blir gøy med nytt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå