Gå til innhold

Ble denne bilen levert slik fra frabrikk?


shoetang
 Share

Anbefalte innlegg

HiFi-knapp hadde min E36 328i også. Grunnen til at denne og ACS knappen er satt der "oppe" er fordi bilen har SMG.

Oki, tusen takk for svar:) Var det SMG på 328i som du hadde? Er dette posetivt iforhold til å kjøre litt på bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiFi-knapp hadde min E36 328i også. Grunnen til at denne og ACS knappen er satt der "oppe" er fordi bilen har SMG.

Oki, tusen takk for svar:) Var det SMG på 328i som du hadde? Er dette posetivt iforhold til å kjøre litt på bane?

Nei, min var manuell. Du finner tråden i signaturen min, der ser du også hvor ACS knappen er plassert på min. Men jeg vet at knappen blir plassert slik på biler med SMG, da jeg har sett dette utallige ganger.

Ang. SMG og banekjøring kan jeg dessverre ikke uttale meg om, da jeg aldri har kjørt bil med SMG-kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg 328i din ja, hadde en nesten lik en stund siden...Fantastisk bil med utrolig motor:) Har sett no på noen m3 er med smg at knappene er flyttet opp...Men har ikke set smg på andre modeller enn m3 før, men det går ikke mange 328 rundt heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har IKKE SMG, bare en girkule som ligner på den man finner i E36/E46 med smg.

Fikk E85 Z4 2,5i/3,0i, E60/E61 525i/530i/545i/550i og E63/E64 630i/645i/650i med smg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har IKKE SMG, bare en girkule som ligner på den man finner i E36/E46 med smg.

Fikk E85 Z4 2,5i/3,0i, E60/E61 525i/530i/545i/550i og E63/E64 630i/645i/650i med smg også :wink:

Oki, men hvorfor har asc knapp og hifi knapp blitt flyttet opp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...