BMW E30 325 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 feit m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Så bilen din ved Flotmyr sammen med den kvite E46en. Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Fælt å si det, men bilen vurderes nå solgt Pga er student for tiden...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 neinei jonas! Kom med den til oslo, så skal den få stå på verkstedet mitt og kose seg i vinter! en kebab mindre i måneden så blir det straks litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 neinei jonas! Kom med den til oslo, så skal den få stå på verkstedet mitt og kose seg i vinter! en kebab mindre i måneden så blir det straks litt lettere Haha ja, vi får se... Takk for tilbudet, men har fin garasje til bilen Er ikke at jeg ikke har råd, men får dårlig samvittighet av å bruke denne bilen på denne måten... Skulle hatt en litt nyere bmw bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hva skal du ha for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 FOR en bil! Nydelig eksemplar, virkelig en av mine drømmebiler med helt riktig modds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Nå ligger bilen ute på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Neiognei :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Kommer noe enda råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Det er en nydelig M3 du har Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den på flekken...drømmebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Var veldig nærme at det ble en byttehandel på denne. Skulle hjem i helgen for å gjøre den klar, men da jeg kom ned i garasjen og begynte å holde på med bilen klarte jeg ikke tanken på å kvitte meg med denne Karoseriet etter min mening er noe av det råeste man får tak i, bare synd at S14 er alt for slapt... Får se om vi får gjort noe med det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Æsj. Jeg som hadde så lyst på denne. Men meg ville du ikke bytte med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Riktig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå