turbo1991 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Fornuftig bruk av en søndags kveld dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 bra du beholder den, det er en nydelig M3 du har her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Digger bilen! Strøkent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Bra det ikke blei no V8 tull på deg! Kjedelig med 4 cylindre også, men ingenting slår E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Dette liker vi jonas! Cruising til sommern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Dette liker vi jonas! Cruising til sommern da? Blir nok ikke skilter på M3 til sommeren, men har en bil til på gang så crusing skal vi få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvorfor skal du ikke ha skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvorfor skal du ikke ha skilt? Er student for tiden, studerer nautikk på høyskolen i Haugesund. Jeg er selv fra Østlandet (Oslo) og får da ikke mye tid til å bruke bilen, og jeg har heller ikke kyst til å bruke den som en slags "bruksbil" om sommeren, gjorde det i fjor, fram og tilbake fra trening, butikken osv og jeg syntes det blir helt feil bruksområdet på en søik bil. Derfor driver jeg nå å handler E34 Touring som jeg hvertfall skal bruke en stund før jeg blir lei hehe Om sommeren jobber jeg også hele tiden da jeg har skoleferie og jeg ser da ikke vitsen for å betale nærmere 15 000 med forsikringer osv da den vil bli brukt så lite Har ikke noe lån på bilen heller så den vil ikke koste meg noe, utenom brann og tyveri forsikring Det er også helt sikkert at det blir annen motor i denne og deretter godkjene det min er importert i 2006 og jeg kan derfor ikke øke hestekreftene i vognkortet uten å betale avgifter før i 2016 Så fram til det kommer dette til å bli en prosjekt bil, som vil bli brukt på prøveskilt noen fine sommerdager og treff Og Kristian, husker du nevnte du ville se work felgene på lav E34, det skal jeg nå ordne Planen er å bruke de på den fremtidige E34 touringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Okei Ja du må få ut bilder av work hjula på e34'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Godt du gjorde det eneste riktige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Da får vi begge gobiler uten skilt til sommern men skal da få dem ut på lufting alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Da får vi begge gobiler uten skilt til sommern men skal da få dem ut på lufting alikevel? Det må vi da få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå