PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Grisedeilige hjul! Tenk om de var i 19"!!! godt at du beholder denne, for den får iallefall pedantisk stell og vedlikehold;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 At denne blir stelt pent med er det siste dere trenger å tenke på Denne står inne, mens pappas X5 må nøye seg med å stå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Kjøpt meg en E39 520 M - Sport bruksbil for en 3 ukers tid, kjempe fornøyd med denne. Slapp , men skal bare være bruksbil så da bryr jeg meg ikke så mye om motor... Veldig positiv overraskelse jeg fikk av kjørekomforten i disse bilene, ekstremt god å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 ser ut som den trenger en vask hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Skal love deg denne trenger mye mer enn en vask, jeg har ikke hentet bilen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 jon m sin bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Det holdt ikke med e39 nei? hvorfor ikke ha e30 m3, e34 m5 og en e39 liksom grattis med to nye biler da;) e39 har meget god komfort, noe du sikkert ciø merke spesielt godt om du skal kjøre over fjellet til oslo Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Haha, ja gikk litt fort dette Daytona Violett M5 er bare helrått, gleder meg som en unge til sommerferie, og få kommet i gang med den..... Synd at M3 en blir satt litt i skyggen til den er ferdig, men kommer sterkere tilbake der Kjøreturen over fjellet blir bedre enn noen gagn tenker jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 OZ Futura felgene selges, les all spec om felgene i første innlegg i denne tråden De er helt strøkne, selges for 22 000, eller seriøse bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå