Gå til innhold

Min nye bil, 116d


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WOW, ser bra ut og godt utstyrt! Og tøff farge gratulerer!! Trenger ikke å gjøre stort nei, enig der, selvom performance-deler er veldig tøft (rattet f.eks.!) så koster det jo fryktelig mye...

Anbefaler deg å bli kvitt "Tyres with runflat properties", med mindre disse har blitt betraktelig forbedret siden 2006.... Min erfaring ved overgang til større dim som ikke er runflat er velidg god.

Edit: Se PM om bildefiksing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke hjulpet deg fra jobbpc desverre, men tror det skal gåå ann å justere ned størrelsen på sluttresultatet, hvilken størrelse du trenger finner du i teksten der du kaster in pforilbildet ;)

Hmm.. Har funnet hvilken størrelse og sånt det må være, men filstørrelsen blir for stor (16kb ellerno)

Men nå fikser vel Dufniall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, ser bra ut og godt utstyrt! Og tøff farge gratulerer!! Trenger ikke å gjøre stort nei, enig der, selvom performance-deler er veldig tøft (rattet f.eks.!) så koster det jo fryktelig mye...

Anbefaler deg å bli kvitt "Tyres with runflat properties", med mindre disse har blitt betraktelig forbedret siden 2006.... Min erfaring ved overgang til større dim som ikke er runflat er velidg god.

Edit: Se PM om bildefiksing.

Tusen takk for det!

Jeg har faktisk vurdert rattet, men det koster som du sa skjorta og litt til.

Det som egentlig står høyest nå er Performance eksosen (2 endestusser)

Det er mulig jeg bytter ut run-flat dekkene til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er ikke så flink til å oppdatere her lenger, men hvis dere følger meg på Instagram: "nordengsander". Så ser dere en del av det jeg driver med på jobb. (også andre ting, men en del bil blir det)

I dag (01.11) hentet jeg en veldig morsom bil, 328i xdrive. Kjørte en annen F30 til, den kommer det bilde av lenger ned:

IMG_0233.jpg

Gjorde også klar en F30 Touring, veldig tøff 320d:

IMG_0230.jpg

Også bilen jeg hentet på Tirsdag og kjørte til i dag, 320d:

IMG_0211.jpg

IMG_0213.jpg

IMG_0216.jpg

Kald om morgenen på vei til skolen var den merkelig nok...

IMG_0208.jpg

Begynner å bli en del helger siden nå, men fikk prøvd en 135i med masse Performance-parts :)

601461_4239917649877_1307955226_n.jpg

Også noen bilder av min 116d igjen:

IMG_0198.jpg

IMG_0196.jpg

IMG_0219.jpg

IMG_0220.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

I helgen nå så fikk denne kjørt seg en ordentlig langtur fra Hønefoss til Vurrusjøen Iceway og eventet til Ferdinand Motor. Kjempe fin tur som er å anbefale alle som ikke har vært der. Det er en opplevelse man bør få med seg! Jeg skal hvertfall tilbake neste gang :)

Dette var første gangen jeg kjørte på isbane (eller, bane i det hele tatt), og jeg ble ikke skuffet!! Skal mye til for å ha det mer gøy enn man kan ute der, satt å gliste så og si hele tiden :D

Filmet litt med GoPro, men har ikke fått sett noe særlig på det enda så får se om det ikke kommer en film etterhvert også.

http://www.trackinvaders.net/ var på plass å tok noen bilder, blant annet av min bil som jeg tenkte å legge ut her!

FerdinandIceFestival_zps32bc937c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...