stuffy92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ja:P sikla som faen:P det skal jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Hørte det var en sekser men mye gromere enn en 320 ihvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 også så rein og blank:) thumbs up:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 hehe Ja er grom lyd. Skal vaske den i morgen, pleier vaske den 2 ganger i uka Må nesten det for og holde den pen Er hjemme i morgen om du har mulighet til og komme og se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Nice:) Det har jeg:) når sånn ca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Er så dritt lei av å se dine prisbedømminger og pissprat, foxy. Du ødelegger bare for andre, uten å ha en dritt igjen for det selv. Finn noe fornuftig å ta deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silham24 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Thumbs up Anders92! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 stuffy92: Når som helst Anders92: Er enig der! Men han prøver jo bare og få alt mulig billigst mulig Men kom med noen bud over 60,000 folkens, om den skal bli solgt så må nok prisen opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris. Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller. Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris.Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller. Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"! Skjønner godt hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Jeg så bilen når jeg henta oppussingsfelga som jeg kjøpte av han, og kan garantere at denne er strøken! stod og studerte den, var et pent syn Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har bud på 70,000kr nå Blir solgt på mandag om ingen byr over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jo, men sånn drittprat burde være en norm de fleste skjønner at de kan ta over PM. Det gjør faktisk at andre som leser det, lettere kan få et dårlig inntrykk av bil og pris, og få det for seg at de skal klare å prute seg til en hinsides lav pris.Har fått ødelagt mine salgstråder gang på gang av sånne treskaller, og er dritt lei. Så fort man snakker til en som skal selge en bil, så må man ikke forvente at man kan være så frekk man vil, heller. Takk for meg. Og ønsk meg lykke til på "treskallejakta"! Beklager om jeg har virket nesevis både for deg og kimturbo Er kanskje litt for kritisk mot folk som selger ja... tar det til meg, anders ha en fin dag ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ingen som vil over 70.000 kr for denne skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 hinsides lav pris? haha... bil tjener man skjeldent penger på, så jeg skjønner at FoXxy prøver seg.. å være så overlegen å tro at bilen er verdt gull er bare frastøtende for folk som skal kjøpe.. for da ser de ikke poenget med å prøve engang.. min mening værtfall, uansett.. sikkert en fin bil E36 325 coupe er drømmen min azz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg