tjelle Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Tøft prosjekt spent på resultat og tidsbruk på denne planlegger samme bygg selv.
MathiasW Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Gjort noe mer i helgen nå? jah, nå er jeg dritsliten Funnet ut at det er forskjellige Airbag kontakter noen steder, og 2 kabler inn på rattet som ikke passer.. hmm, må jeg ha nyere ratt? Ledningsnettet er ifra 2002 mod. min er 2000
MathiasW Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Tøft prosjekt spent på resultat og tidsbruk på denne planlegger samme bygg selv. Hehe ja, tar alltid lenger tid enn jeg tror, sånn har jeg alltid vært! men tror jeg jobber ganske fort
kvammis Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Gjort noe mer i helgen nå? jah, nå er jeg dritsliten Funnet ut at det er forskjellige Airbag kontakter noen steder, og 2 kabler inn på rattet som ikke passer.. hmm, må jeg ha nyere ratt? Ledningsnettet er ifra 2002 mod. min er 2000 Da må du ha ratt fra facelift (dual stage airbag). tjelle: Nigget avataren min ?
tjelle Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Gjort noe mer i helgen nå? jah, nå er jeg dritsliten Funnet ut at det er forskjellige Airbag kontakter noen steder, og 2 kabler inn på rattet som ikke passer.. hmm, må jeg ha nyere ratt? Ledningsnettet er ifra 2002 mod. min er 2000 Da må du ha ratt fra facelift (dual stage airbag). tjelle: Nigget avataren min ? Hehe det eneste jeg fant som var lite nok greide ikke å lagge eget. Vi vill ha bilder jo mer jo bedre
MathiasW Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Da har travers og grenrør ankommet gardermoen. venter i spenning
Turbo-HF Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Da har travers og grenrør ankommet gardermoen. venter i spenning Tøft!
MathiasW Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Har ikke fått tatt så mye bilder i det siste, har rett å slett glemt det. Men har heller ikke fått gjort så mye. satt i ratt å litt småplukk med ledninger. Her er siste bilde jeg tok.
MathiasW Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 dette er dårlig mathias xD få opp farta! Jææædææ har vært dårlig også! også vil jeg ikke montere for mye før jeg finner ut av de siste kablene på ledningsnettet. men får jo travers og grenrør nå snart, så kan jeg drive med litt andre ting så lenge
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 ser den, fått tak i facelift-ratt da eller? ledningsspagetti er gøy igrunn
MathiasW Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 ser den, fått tak i facelift-ratt da eller? ledningsspagetti er gøy igrunn hehehe!! Kjempegøy!! Nei, har ikke fått tak i det enda. men lurer på om en kompis har ett liggende.. skal ringe han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå