MathiasW Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Da var den ferdig, mangler bare de fra bremsekraft forsterkeren.
MathiasW Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Da har jeg ringt Fedex å fått ordna så jeg får delene mine på Onsdag! gleder meg! Da skal motoren i i hælja håper jeg!!
MathiasW Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 yeeey, nytt ledningsnett koster 22500 + moms! tror jeg skal lete litt mer etter brukt jeg..
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 komplett? trodde du hadde et på vei? da må jeg være mer på leting etter "riktig" bil før jeg kjøper, så jeg slipper å kjøpe nytt ledningsnett!
MathiasW Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 komplett? trodde du hadde et på vei? da må jeg være mer på leting etter "riktig" bil før jeg kjøper, så jeg slipper å kjøpe nytt ledningsnett! Ja, jeg fikk ett. men det viste seg å være feil. er 8 forskjellige til e39 m5
MathiasW Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 ouch :/ hvilke typer da? Det trenger vell egentlig ikke du å tenke på om du skal kjøpe en venstrestyrt m5. da flytter du jo alt over Har prata litt med SS nå, han sa jeg fint kunne bruke det jeg har kjøpt som er eldre, så får jeg heller bare legge opp så jeg får samme skjermen som du har i din Tzunami. får vell koblet det opp på rattet?
MathiasW Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Begynner å ligne noe nå Bora opp høl til rygge sensorer
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Lekkert begynner å bli mer og mer gira på byggingen selv nå! må bare finne meg en delebil!
MathiasW Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Lekkert begynner å bli mer og mer gira på byggingen selv nå! må bare finne meg en delebil! Snakk med Thomas om det da, så ordner han heelt sikkert en fin en til deg!
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 men skal ha venstrestyrt, og han tar vel bare høyrestyrte?
MathiasW Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 men skal ha venstrestyrt, og han tar vel bare høyrestyrte? Han sa til meg at han skal begynne med venstrestyrte istede, ettersom jeg fant ut at det er så mye forskjellig. så det ordner han heelt sikkert for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå