MathiasW Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Da er jeg ferdig med motoren, venter bare på starteren som jeg får mandag. Gleder meg!
Bjornhbjelland Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Konge prosjekt du holder på med! Du jobber med drømmen til mange folk her inne! Gleder meg kvardag for å sjå om da er komt ny update!
MathiasW Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Konge prosjekt du holder på med! Du jobber med drømmen til mange folk her inne! Gleder meg kvardag for å sjå om da er komt ny update! Tusen takk for det Hyggelig å høre! koselig å dele, og veldig fint å lage tråd, for man får så mye inspirasjon, hjelp og det er utrolig gøy!
MathiasW Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Begynner å ligne bil igjen nå
Turbo-HF Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Begynner å ligne bil igjen nå [ Bilde ] [ Bilde ] Sant, ja se her, ja!
MathiasW Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Daa er motoren i! var jævlig trangt, måtte av med grenrøret på venstre side, det bakerste. men det gikk fint etter det bare veldig vondt å få det på igjen.
Turbo-HF Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Se her, godt å få hjertet på rett plass igjen!
MathiasW Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Se her, godt å få hjertet på rett plass igjen! jaggu! Blir fyrings i morgen! ble trøtt, å da blir jeg sur, så ikke lurt å drive med ledninger til motoren da men er bare kabelen som går på dynamo og opp på plussen igjen så
Turbo-HF Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Se her, godt å få hjertet på rett plass igjen! jaggu! Blir fyrings i morgen! ble trøtt, å da blir jeg sur, så ikke lurt å drive med ledninger til motoren da men er bare kabelen som går på dynamo og opp på plussen igjen så Hehe, sant.. Rekker du Våler til helgen, da?
MathiasW Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Se her, godt å få hjertet på rett plass igjen! jaggu! Blir fyrings i morgen! ble trøtt, å da blir jeg sur, så ikke lurt å drive med ledninger til motoren da men er bare kabelen som går på dynamo og opp på plussen igjen så Hehe, sant.. Rekker du Våler til helgen, da? haha da må det komme mange mann å skru med meg isåfall, men jeg skal lakkere den om 2 ukers tid tenker jeg Vil jo prøve den litt før det kommer snø!
MathiasW Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Prøvde å starte den for morroskyld i dag. men det skjedde ingenting. Den skal starte i ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå