Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett problem, når jeg kobler til strøm på batteriet, så skjer det nada! eneste som skjer er at det blir lys i instrumentpanelet, og masse feilmeldinger osv..

men jeg trenger ikke en gang å vri om nøkkelen for at det skal bli lys. :S noen som vet om noe lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det selv. Men sånn uten å undersøke det tenker jeg tenningskontakten lett kan lage sånne problemer. Har vel ekstra også du ?

Har tenningskontakt fra 523, men vet ikke om jeg kan bruke den :S

Det skal ikke ha noe å si. Men er jo bare 2 skruer å bytte den så har du utelukket det evt. hvis du har den fra den engelske bilen liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jordinger er på og alt er tilkoblet? Har selv vært borti mange rare feil på delvis demontert bil.. Di ledningene som går på brytern til lysene og dimmer på venstre side av rattet er di tilkoblet?? Mitt instrument lyser hele tiden med disse to avkoblet.. Bare 1 tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jordinger er på og alt er tilkoblet? Har selv vært borti mange rare feil på delvis demontert bil.. Di ledningene som går på brytern til lysene og dimmer på venstre side av rattet er di tilkoblet?? Mitt instrument lyser hele tiden med disse to avkoblet.. Bare 1 tips:)

Takk for tips :)

Men nå er det fyr på bilen :D

Lå å tenkte i går, å kom på en kabel som ikke var på, satt den på for moroskyld i dag tidlig, å den starta med en gang! :D KONGE! skal legge ut film, men må jeg laste opp på youtube da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...