Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
M-Parallell-felgene heter Style 37, hvis jeg husker riktig?! :) Så fin den ble! :D

:-) må ha ut igjen setene å hattehylla da, men la det i for å se åssen det ble :-)

Hadde glemt igjen sælene hjemme..

Skrevet

Heilt rått kor flink du er å jobbe på! Konge med oppstart! :D

Glede meg til å sjå mer og mer!

Fine og originale felger! Det der er jo Aspelsilver metallic! Fargen på min! ;)

Skrevet
Heilt rått kor flink du er å jobbe på! Konge med oppstart! :D

Glede meg til å sjå mer og mer!

Fine og originale felger! Det der er jo Aspelsilver metallic! Fargen på min! ;)

:-D gleder meg hver dag til å skru!

Hyggelig at folk følger med! :-)

Skal legge ut film av oppstart med eksos også :-)

Kjempefin farge!

Skrevet

Noen som har en anelse om hva det kan være at tenninga går på med en gang jeg har på strøm? :P

Bensinpumpe og alt starter. kan det være ett relé?

Skrevet
du har ikke vært borti noe i tenningen da? tenningsmodulen eller noe sånt? høres jo rart ut da men :S

Har jo hatt ut det meste, men tenninga har jeg ikke rørt.

Men får se når jeg har montert alt sammen, kanskje det går i orden når alt er der det skal være. :)

Skrevet

Kan godt hende det er noe som mangler av tilkobling osv ;) merket når jeg demonterte dørpanelene på min, og måtte ut en tur, når jeg kom tilbake sto bilen og blinket med nødblink og ville ikke starte :S men var i orden med en gang jeg koblet på dørpanelet igjen ;)

Skrevet
Kan godt hende det er noe som mangler av tilkobling osv ;) merket når jeg demonterte dørpanelene på min, og måtte ut en tur, når jeg kom tilbake sto bilen og blinket med nødblink og ville ikke starte :S men var i orden med en gang jeg koblet på dørpanelet igjen ;)

okay =) satse på at det er noe sånt da. ellers var det en kompis av meg som skulle fikse det når jeg var ferdig med bilen sa han.

Skrevet
kommer "tenningslysene" i speedo opp også akkurat som når du vrir to hakk rett før oppstart?

eller bare det at pumpen går når du kobler strøm på

pumpa går, lysene går på, alt bortsett fra at den ikke går på startern egentlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...