Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Har lyst å kjenne på følelsen av å ha noe så strøkent å gromt som det der :o

Hehehe :) det har ikke gått opp for meg enda, men når hælja kommer begynner jeg nok å merke det, for da skal den så si se ferdig ut :)

Skal bestille baklykter, svart blanke nyrer å sikkert no mer dill i morgen :-)

Skal slipe ned frontlyktene mine å legge ny UV-klarlakk på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg ser at ting gjøres årntlig.

Men si meg, sprøyter du dørene uten å demontere dørlåsene? Det er veldig godt å se at det er en som sprøyter lakk innenfor framskjermene også.

Blir morro å se lakken på denne live. :) stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg ser at ting gjøres årntlig.

Men si meg, sprøyter du dørene uten å demontere dørlåsene? Det er veldig godt å se at det er en som sprøyter lakk innenfor framskjermene også.

Blir morro å se lakken på denne live. :) stå på!

:-) takk for det, i morgen skal jeg sprøyte tektyl så det renner overalt :-D

Ja, sprøyter dørene med håndtakene på, de er noe dritt å få av å dritt å sette på igjen uten å ripe lakken..

Men har alltid hatt dem på når jeg har lakkert e39 dører. Aldri hatt noe problem med lakkflassing :-) bare huske på å gnukke å gni så langt nedi som mulig rundt dem. :-)

Har forresten slipt alt med P320 så P500 før fyller, klossa fylleren med P400, slipte med rondel med P500 så rondel P800, så gikk jeg over alle delene med gråklut som tilsvarer rundt 1000 papir. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastiske greier! helt rått! morro og se noen gjør en skikkelig jobb! skal begynne snart på prosjekt selv, men da blir det m3 e46 ;) morro! keep uo the gog work!

Takk :-) m3 e46 blir det neste jeg skal bygge også! Råå bil!

Tenker på å slå meg sammen med han dere kanskje har sett m3 e36 bilder av på noen av bildene mine å begynne å bygge M biler å selge etterhvert, vi har regna litt på det å vi tenker vi kommer til å klare å bygge en e39 m5 i måneden. Men spørs om det blir butikk av det.. går ann å prøve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...