Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt M5 hadde jeg ikke tenkt meg om. Har man M5, bør man kunne koste på mye av alt.

Hadde jeg fått V.3 til touring hadde jeg handlet det, bare for å ha muligheten.

Skal jo være enda bedre kvalitet på de også. Morro å prøvdt et sett. :)

Hva med bilstein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig strøken denne her!

Sølv er en clean og ikke minst praktisk farge :)

Prisforskjellen mellom V2 og V3 er ikke stor, men jeg kan være enig med Mikael-B.

Det er fort gjort å justere seg bort. Men på tunge biler og billige coilovers er det stort sett returen som skuffer, så det kan være en fordel å kunne justere den.

V2 er uansett ikke noe billig kit, så jeg tror de har et ganske godt kompromiss for hvordan returen er satt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig strøken denne her!

Sølv er en clean og ikke minst praktisk farge :)

Prisforskjellen mellom V2 og V3 er ikke stor, men jeg kan være enig med Mikael-B.

Det er fort gjort å justere seg bort. Men på tunge biler og billige coilovers er det stort sett returen som skuffer, så det kan være en fordel å kunne justere den.

V2 er uansett ikke noe billig kit, så jeg tror de har et ganske godt kompromiss for hvordan returen er satt opp :)

sant det, lett å holde rein å ser veldig clean ut :-) Tøft med blank svarte detaljer.

Har ikke fått sett på noe coilovers enda, så bra jeg får vite litt nå :-) Har egentlig ikke greier på det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner ikke med at denne blir kjørt på snø osv, men skulle den gjøre det vil jeg anbefale deg å dekke til gjengene med enn dekkslange eller noe, 523'n min smakte aldri på snø, og gikk fint å justere 2 år senere, mens en kamerat sine H&R-coilovere har rullet 2 vintere gjennom og der måtte vi kutte løs ringene og montere nye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten for at ikke coilovers skal sette seg, er å bruke et smøremiddel både på gjenger og hele coiloveren. Noe som tåler litt. Så i tillegg bruke teip eller lignende til å dekke over gjengepartier som ikke er i bruke.

I tillegg vaske et par ganger i løpet av vinteren, og gjerne løsne litt og blåse med trykkluft.

Jeg bruker noe smøremiddel fra Wurth, samt noe som ligner på butylteip av noe slags. Tåler satans mye hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten for at ikke coilovers skal sette seg, er å bruke et smøremiddel både på gjenger og hele coiloveren. Noe som tåler litt. Så i tillegg bruke teip eller lignende til å dekke over gjengepartier som ikke er i bruke.

I tillegg vaske et par ganger i løpet av vinteren, og gjerne løsne litt og blåse med trykkluft.

Jeg bruker noe smøremiddel fra Wurth, samt noe som ligner på butylteip av noe slags. Tåler satans mye hvertfall.

HHS 5000 eller Multi 2500 du bruker?

Jeg brukte HHS 5000 på mine (Dette blir nesten som fett, men er samtidig veldig tynt og holdbart). Jeg tapet med vanlig elektrotape over gjengene.

Etter en lang vinter sleit jeg bare litt med å få løsnet ringene fra selve partiet de dekket, men så fort jeg kom forbi dette gikk det som smurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...