Blarsen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Kjøpte 2 stk nye ds2 pærer til min e-46 for noen mdn siden, bruker skjelden lysene,kjører mest med tåkelys, men idag måtte jeg slå de på. Venstre lys lyste veldig svakt, virket som pæren tente, men ble bare med det, høgre lys lyste mye sterkere. Er dette et tegn på at pæren er defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kryss sjekk med den andre pæren så finner du det fort ut. Er den fortsatt død kan du teste å bytte ballast\styreenhet for å se om det er den som kvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 noen andre tips? Kan vel ikke være ballast så lenge pæren lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Ballasten kan også være dårlig som gjør at pæren ikke tenner skikkelig. bytt om ballastene og se om problemet fortsetter på den andre pæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 er det stor jobb? er ikke akkurat allverdens plass nedi der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Som sagt over her, ballasten kan være dårlig og lyset kan tenne og blinke. Har nettopp gjort dette selv, tar ikke mange minuttene å skru ut lyktene. ballasten sitter under lykta så må ta den ut. http://www.youtube.com/watch?v=HLaG5Jr2blA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 hvilken prob hadde du da? I mitt tilfelle blinker ikke lyset, lyser bare svakt. Hva koster en orginal ballast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 hadde prob med at lysa blinka på e46 jeg hadde. 2 stk nye DS2 pærer løste problemenet Og i tillegg ble lyset mye sterkere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 hvilken prob hadde du da? I mitt tilfelle blinker ikke lyset, lyser bare svakt. Hva koster en orginal ballast? Starta med at yaet blinke en stund før det døde helt. Testa med ny pære uten hell. Kjøpte original ballast på ebay for en tusing. Stenshagen skulle ha over 4k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå