iKent Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Her om dagen begynte dsc lampa på min e39 å leve sitt eget liv. Det vil si, den skrudde seg av og på som den ville, helt til den ikke vil skru seg av igjen. Noen som har peil på hva som må byttes? For jeg regner med at det er en eller annen sensor som har tatt kvelden. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 kan sjekke sikring også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Siden den oppførte seg slik så kan det være sensor eller kransen så er problem. Var likt på en jeg hadde. Kransen rustet å knakk å tog knekken på sensoren i samme slengen. Men få tatt en diagnose så ser du hvor problemet ligger med en gang Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå