HompaLompa Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 var som POKKER at du ikke bor i bergen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 var som POKKER at du ikke bor i bergen da Du fer ta turen over fjellet, tar bare 7 timer en vei, passende søndagstur det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 sitter faktisk å vurderer det. hva pris ser du for deg for motor med elnett, lmm, luftfilterboks og hjerne da? servo, dynamo osv bruker jeg fra min evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 sitter faktisk å vurderer det.hva pris ser du for deg for motor med elnett, lmm, luftfilterboks og hjerne da? servo, dynamo osv bruker jeg fra min evt. Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Det er ikke toppen som er sprekker i siden du har eksos i kjølevannet? Det er vel kjent at de toppene der ikke er så alt for holdbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Det er ikke toppen som er sprekker i siden du har eksos i kjølevannet? Det er vel kjent at de toppene der ikke er så alt for holdbare. Ikke vet jeg, hadde den på verksted bare, og de trodde det var topp pakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Her er det video av hvordan den oppfører seg.. viewtopic.php?f=1&t=231852 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 mye uten girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Hei. Har du byttet vann pumpe? Skovlehjulet er noen ganger i plast, og jeg har opplevd selv at det sprikker. Da står det bare stille uten å pumpe vannet rundt. Men har du vann i eksosen er det stor sjanse for at toppen og er røket. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Gir deg bud på komplett motor m/styresystem for 4000,- (uten girkasse) Er ingen vits med astronomiske summer på en motor som det kanskje må byttes topp på. Det må hvertfall kostes på toppakningsett, trykktesting og planing av topp om den ikke er ødelagt. Blir fort 2500 - 3000 i deler for å få den opp å gå igjen billigst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Gir deg bud på komplett motor m/styresystem for 4000,- (uten girkasse)Er ingen vits med astronomiske summer på en motor som det kanskje må byttes topp på. Det må hvertfall kostes på toppakningsett, trykktesting og planing av topp om den ikke er ødelagt. Blir fort 2500 - 3000 i deler for å få den opp å gå igjen billigst mulig. Har bud på 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Gir deg bud på komplett motor m/styresystem for 4000,- (uten girkasse)Er ingen vits med astronomiske summer på en motor som det kanskje må byttes topp på. Det må hvertfall kostes på toppakningsett, trykktesting og planing av topp om den ikke er ødelagt. Blir fort 2500 - 3000 i deler for å få den opp å gå igjen billigst mulig. Har bud på 6000,- Da burde du solgt, dette er ikke gull Finnes eksempler på motorer i bra stand som har gått billigere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Jepp ,disse motorene koster ikke stort nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå