Hesleskaug Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Håper dere tar dere tiden til å se min siste film fra GS treffet som var før i år! Liker dere videoen så er jeg veldig takknemmelig hvis dere deler videoen og følger opp på FB:www.facebook.com/hesleskaugvideo Hilsen Marius http://youtu.be/ClXXwCMnn_A?hd=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Nydelig film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Takk skal dere ha! Som sagt utrolig takknemmelig hvis dere deler denne rundt på facebook og kanskje andre forum. It's hard to be a videomann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 GS takker og bukker Marius like and share folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Nydelig! Fikk jaggu lurt inn trynet mitt der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Liker! Neste år skal jeg og touringen stille!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Kjempe film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Nydelig film !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Liker! Neste år skal jeg og touringen stille!! What he said, bare ikke touring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Takk for tilbakemeldinger og delinger! Moro! Bare å sette snuta mot Bud og GS bildeler neste år folkens! Kjempe arrangement for BMW eiere. Og kjøreturen er jo verdt det i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Fin video - jeg tror jeg slenger meg på neste år hvis det passer seg sånn. Ikke at jeg har noe å stille ut, men kan jo titte! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Tøft laga. Likte den e46n på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå