Gå til innhold

Schmiedmann high flow sports-manifold


driftit
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har testet det kittet di selger inne på schmiedmann? :-)

Schmiedmann high flow sports-manifold inkl. sports katalysatorer M52/M54

Varenummer: SCM395254

syns det ser bra ut, men virker som en jobb i seg selv bare å montere det :shock:

også ser jeg di benker ca 185 hester med det på, på bildene av kittet, men så har jeg lest mye om at m52b25 er undervurdert og egentlig yter ca 185, så jeg lurer på om noen her har erfarlinger med det, blir det så mye forskjell som di sier? :D

takker for svar, mvh trond :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Sweet her inne har testa det, mener å huske at han synes det ble mye bråk?

Jeg syntes det ble for mye lyd _(ike bråk) fordi jeg begynner bli en gammel mann og ikke er så ungdommelig avmeg.

Men det er KUL lyd, ikke noe sånn brøll jalla volvo rally lyd :)

Det er jobb og montere, men det er verdt det på slutten! Blir skikkelig god lyd :)

Ang effekt så merka jeg at b ilen ble slappere når jeg att på original eksos igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Sweet her inne har testa det, mener å huske at han synes det ble mye bråk?

Jeg syntes det ble for mye lyd _(ike bråk) fordi jeg begynner bli en gammel mann og ikke er så ungdommelig avmeg.

Men det er KUL lyd, ikke noe sånn brøll jalla volvo rally lyd :)

Det er jobb og montere, men det er verdt det på slutten! Blir skikkelig god lyd :)

Ang effekt så merka jeg at b ilen ble slappere når jeg att på original eksos igjen :)

aaah, herlig, akkurat det jeg ville høre :-D da ser jeg for meg det blir verdt bryet å montere i vinter/sen høst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kul lyd ja, spesielt etter 5000 rpm.

Blir mer "raspete" jo høyere turtall du har.

Må kjøpe/tilpasse noe selv bak da det ikke følger med/passer med originaleksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...