Martins1 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hei alle sammen! Mitt navn er Christian, er 23 år, kommer fra Hadeland, og er ny på forumet her Aller først så må jeg vel bare innrømme at jeg egentlig aldri har vært noe stor fan av Bmw, men i senere tid har jeg virkelig fått øynene opp for dette bilmerket Og etter å ha prøvekjørt et par 1-serie'r så var ikke valget så vanskelig når det gjaldt neste bilkjøp Var i går hos Bavaria Oslo å titta på en E81, og umiddelbart skjønte jeg at denne skulle jeg ha Skulle jeg ha Bmw, så måtte være med M-Sport og takluke, dette var ikke noe å lure på engang Så her er da litt info om bilen: 2007 Bmw 1-Serie E81 118d 143 hk M-Sport 51000km Sparkling Graphite metallic farge Org Bi-Xenon lykter m. angeleyes Takluke i glass Tonede ruter helt rundt (fikk med i prisen!) Svart taktrekk delskinn ++ Har jo selv noen planer for bilen men tar ting etter hvert som pengene strekker til: - Tone ruter (gjort) - Chip (muligens) - Nye felger - Senkefjører - Baklukespoiler - Øyelokk (muligens) - Mørkere grill - Xenon i tåkelysene (gjort) - LED i angeleyes ringene (gjort) - Lamin-x på frontlykter (muligens) - Annet interiørlys, - LED skiltlys (gjort) Kommer vel på mer etterhvert Siden dette er min første Bmw så har jeg ikke så god peiling på hvilke nettsider jeg bør se på når jeg skal handle inn deler etc. Så tar imot tips med STOR takk Henter ikke bilen før neste mandag så blir nok en laaang uke Slenger ved noen bilder fra salgsannonsen! Må si at bilen er mildt sagt strøken både innvendig og utv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Du som stakk av med denne ja. Var borte å titta på den på lørdag. Grattis med pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Du som stakk av med denne ja. Var borte å titta på den på lørdag. Grattis med pen bil! Takk for det! Ble faktisk overrasket over hvor velholdt den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Du som stakk av med denne ja. Var borte å titta på den på lørdag. Grattis med pen bil! Takk for det! Ble faktisk overrasket over hvor velholdt den var Ja, den så veldig fin ut. Så ut som en nybil inni. Var vel noe krakelering på den ene baklykta som han selgeren påpekte, men titta ikke så nøye på hvordan det så ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Baklykta blir byttet før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Legg litt penger i mellom så kjøper du Blackline baklykter. De er utrolig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Liiiker. Missunlig på m sport å org angel eyes!! Savner det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Legg litt penger i mellom så kjøper du Blackline baklykter. De er utrolig fine. Hvor får man kjøpt disse lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Fin fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Flott ener du har fått tak i! Kjøpte nettopp E81 selv, og er meget fornøyd. Skal også gjøre noen oppgraderinger, så jeg kommer til å følge med på tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Fin fin Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Flott ener du har fått tak i! Kjøpte nettopp E81 selv, og er meget fornøyd. Skal også gjøre noen oppgraderinger, så jeg kommer til å følge med på tråden din. Takk for det du Ser virkelig fram til å hente den Har bestillt litt div lys fra Dybvik Trading så får litt å gjøre med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Fått hentet den enda? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Fått hentet den enda? Fornøyd? Var å hentet den i dag og er kjempefornøyd! Utrolig god og kjøre og går ganske greit! Har ikke tatt noen bilder selv enda siden det har sprut regnet i hele dag men men Har bestillt Blackline baklykter og div småting + bestillt LED I tåkelys og AE ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Se der ja.. Hadde ikke fått med meg spm om Blackline, men du fant ut av det. Du kommer til å bli veldig fornøyd. Enkelt å bytte er det også, hvis du skal gjøre det selv. Gratulerer med fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå