Martins1 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Gøy å se flere med E81 på Hadeland Er du fornøyd med den? Vurdert Led i ringene? Har det i min, ble meget fornøyd med det Satt inn 12w led i ringene forrige uke men har ikke tatt noe ordentlig bilde enda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Vært stille her en stund gitt. Går litt i dvale på vinteren For noen uker siden så var det en klovn på jobben som klarte å miste en metall gitter på bilen Det resulterte i at det ble hull i venstre baklykta og hakk og dype riper på bakfangeren Driver å titter etter ny baklykt på gs men er jo 4-5 forskjellige typer, noe jeg ikke skjønner så mye av Noen her som kunne ha hjulpet meg å finne riktig baklykt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markas Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg har Raptor felgene og er kjempe fornøyd! Men jeg har hvit bil så mørke felger ser veldig bra ut, men på en mørk bil blir det kanskje litt for mørkt. Uansett er begge felgene kjempe bra for 1 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg har Raptor felgene og er kjempe fornøyd! Men jeg har hvit bil så mørke felger ser veldig bra ut, men på en mørk bil blir det kanskje litt for mørkt. Uansett er begge felgene kjempe bra for 1 serie Blir litt mørkt ja Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Skal du ha nye baklykter så gå for shadowline lyktene som jeg hadde på min E81.. Disse ser veldig bra ut, samtidig som at prisen ikke er ALT for ille til å være orginal BMW del. Tror de havner på rundt 3.200,- inkl rabatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Det så uten tvil meget bra ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Blackline heter disse, meget pene lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Det ble til at jeg kjøpte org lykt. Uansett ikke jeg som betalte så bare kjøpte vanlige lykta. Kjøpte jo blackline baklykter her i høst men det var pre-facelift jeg klarte å kjøpe så gadd ikke tenke så mye mer på det. Ellers så har bilen fått ny panser-åpner da denne røk her for en stund tilbake Merkelig ting men sånt skjer Og fått tatt EU godkjenning + byttet olje og filter Lurer på å selge bilen til sommeren da jeg vurderer kjøp av Audi Men vi får sjå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Tok et kjapt bilde i stad av xenon i tåkelysene På bilde er det ikke så mørkt ute da men ble veldig fornøyd hvertfall ! Får ta mer bilder senere når det er mørkt ute [ Bilde ] Fin 1-serie du har! Hvor har du kjøpt pærene til tåkelys fra? får du noe feilmelding ved start av bilen da det ikke er noe canbus innebygd i pæren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Tok et kjapt bilde i stad av xenon i tåkelysene På bilde er det ikke så mørkt ute da men ble veldig fornøyd hvertfall ! Får ta mer bilder senere når det er mørkt ute [ Bilde ] Fin 1-serie du har! Hvor har du kjøpt pærene til tåkelys fra? får du noe feilmelding ved start av bilen da det ikke er noe canbus innebygd i pæren? Di har jeg kjøpt av Ryeng1 inne på forumet her Ingen feilmelding nei Eneste er at de blinker litt med en gang man tenner de. (de gjorde ikke det i starten). men litt lys show har ingen vondt av ellers er di knall! kjempe fint lysbilde Så er å anbefale det settet Virker som at xenon i tåkelys på 1-serie ikke er lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå